۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۴

سرمایه‌گذاری ۳ میلیارد دلاری سامسونگ در ویتنام

ایتنا- شرکت سامسونگ برای بهبود شرایط خود در بازار نمایشگرهای OLED سرمایه‌گذاری ۳ میلیاردی بر روی یک شرکت تولید کننده این نمایشگرها در ویتنام انجام داده است.
سرمایه‌گذاری ۳ میلیارد دلاری سامسونگ در ویتنام


شرکت سامسونگ برای بهبود شرایط خود در بازار نمایشگرهای OLED سرمایه‌گذاری ۳ میلیاردی بر روی یک شرکت تولید کننده این نمایشگرها در ویتنام انجام داده است.


به گزارش ایتنا از رایورز از وب‌سایت خبری Digitimes، رسانه‌های کره‌ای معتقدند که شرکت سامسونگ در راستای توسعه فعالیت خود در رده تولید نمایشگرهای OLED، تصمیم به گسترش سرمایه اجرایی خود گرفته است و در همین راستا نیز رقم سه میلیارد دلار را به یک شرکت ویتنامی تزریق کرده است.

شایان ذکر است که شرکت سامسونگ در طول مدت زمان کوتاهی بسیاری از فعالیت‌های تولیدی خود را به این کشور انتقال داده است زیرا هزینه تولید برای این شرکت کره‌ای در ویتنام به مراتب پایین‌تر از کره جنوبی خواهد بود. به این ترتیب استفاده از این سرمایه‌گذاری می‌تواند فرایند تولید در سامسونگ را از هزینه جابجایی بین‌المللی نمایشگر، برهاند.

 
گفته می‌شود که دولت ویتنام پس از بررسی شرایط این سرمایه‌گذاری، آن را مورد تائید قرار داده است و سامسونگ با مشکل قانونی در این راه روبرو نخواهد شد.

از سوی دیگر نیز شایعاتی درباره تلاش‌های ال‌جی برای رقابت با سامسونگ در بخش نمایشگر‌های OLED به گوش می‌رسد که براساس آنها شرکت ال‌جی به زودی سرمایه‌گذاری سنگینی را در بازار چین انجام خواهد داد.

شایان ذکر است که اقدام سامسونگ می‌تواند در نهایت به کاهش قیمت نهایی محصولات این شرکت منتهی شود و این سرمایه‌گذاری می‌تواند تاثیر بسزایی در قیمت‌ گذاری محصولات این شرکت داشته باشد.
 
کد مطلب: 37517
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام