۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۵

مشخصات فنی درز کرده نشان می‌دهد گلکسی نوت 5 یک ارتقا اساسی در سری نوت سامسونگ خواهد بود

ایتنا- در مورد دو گوشی جدید سامسونگ نمی‌توان به اطلاعات عرضه شده اکتفا کرد و ممکن است شاهد تغییرات بیشتری در زمینه این دو گوشی باشیم.
مشخصات فنی درز کرده نشان می‌دهد گلکسی نوت 5 یک ارتقا اساسی در سری نوت سامسونگ خواهد بود


به لطف اطلاعات از پیش درز کرده توسط منابع نزدیک به سامسونگ، تقریبا مطمئن هستیم که این شرکت کره‌ای در تاریخ ۲۲ مردادماه قرار است از دو پرچمدار تمام عیار با نام‌های گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس رونمایی کند.


طی هفته‌های اخیر به کرٌات شاهد انتشار مشخصات سخت‌افزاری، تصاویر بدنه و حتی نمونه اولیه این دو بالا رده سامسونگ در فضای مجازی بوده‌ایم، در همین رابطه دیروز لو دهنده معروف توئیتری @evleaks تصاویر رنده شده جدیدی از گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس در کنار مشخصات سخت‌افزاری آن‌ها را با قاطعیت برملا کرده است.

بر اساس اطلاعات مذکور، سخت افزار گلکسی نوت ۵ یک ارتقا اساسی در سری نوت سامسونگ خواهد بود به گونه‌ای که این محصول از صفحه‌نمایشی ۵.۵ اینچی با رزولوشن QHD، دوربین اصلی ۱۶ مگا پیکسلی، حافظه ذخیره‌سازی ۳۲ گیگابایتی در کنار قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی و ۴ گیگابایت حافظه رم برخوردار است.

در طرف دیگر گلکسی اس ۶ اج پلاس نیز که نسخه بزرگ‌تر پرچم‌دار ۲۰۱۵ سامسونگ محسوب می‌شود، دارای پردازنده هشت هسته‌ای اگزینوس ۷۴۲۰ یا ۷۴۲۲، چهار گیگابایت حافظه رم و دوربین سلفی مجهز به سنسور ۵ مگا پیکسلی است؛ از جمله قابلیت‌های ارتقا یافته این نسخه، امکان پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس‌دی می‌باشد.

هرچند تا به این لحظه تنها می‌توانیم به اطلاعات فوق اکتفا کنیم، با این حال این احتمال وجود دارد که علاوه بر افزایش ابعاد و پیکسل‌های صفحه‌نمایش، شاهد به کارگیری قابلیت‌های دیگری نیز در گلکسی اس ۶ اج و نوت ۵ از جمله تعبیه مکانیزم خروج خودکار قلم استایلوس باشیم.

منبع : فارنت
کد مطلب: 37436
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام