کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شیائومی به دنبال بازار همراه‌های نیرومند

14 مرداد 1394 ساعت 13:12

ایتنا- شرکت چینی شیائومی قصد دارد تا رویکرد خود در بازار فعلی را تغییر داده و تمرکز کاری خود را بر روی همراه‌های هوشمند نیرومند قرار بدهد.




شرکت چینی شیائومی قصد دارد تا رویکرد خود در بازار فعلی را تغییر داده و تمرکز کاری خود را بر روی همراه‌های هوشمند نیرومند قرار بدهد.


به گزارش ایتنا از رایورز از وب‌سایت Digitimes، شرکت چینی شیائومی که کار خود را با عرضه تلفن‌های همراه هوشمند رده میانی آغاز کرده و حتی بخش عمده‌ای از فروش خود را مدیون همراه‌های پایین‌رده بوده است، تصمیم به تغییر رویه کاری خود و تمرکز بر روی همراه‌های نیرومندتر گرفته است.

این شرکت در برنامه‌ریزی‌های آینده خود قصد دارد تا استراتژی حضور فعال در رده‌های بالاتر تولید همراه هوشمند را در راس هدف‌های کاری خود قرار دهد و "هنمان لی" به عنوان مدیر فروش این شرکت با اعلام این امر، عملا به رقبای دیگر هشدار می‌دهد.


همچنین لی اعلام کرده است که این شرکت نخستین نمونه‌های ساخته شده از مچ‌بندهای هوشمند خود را نیز به زودی به مسئولان کشور تایوان عرضه خواهد کرد تا به بررسی صلاحیت‌ این محصول و صدور مجوز عرضه آن بپردازند.

این محصول قرار است تا Mi band نام بگیرد و پس از دریافت مجوز عرضه، بلافاصله تعداد ۵۰۰‌هزار عدد از این محصول وارد بازار تایوان خواهد شد و تا پایان سال ۲۰۱۵ در این بازار به فروش خواهد رفت.

شایان ذکر است که این رقم موجب خواهد شد تا این شرکت چینی به دومین تولید‌کننده بزرگ مچ‌بندهای هوشمند تبدیل شود.
 


کد مطلب: 37411

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/37411/شیائومی-دنبال-بازار-همراه-های-نیرومند

ايتنا
  https://www.itna.ir