۰
plusresetminus
دوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۹

گوشی جدید مجهز به ویندوز ۱۰ با قابلیت اسکن صورت کاربر

ایتنا - Lumia 950XL نمایشگر لمسی 5.7 اینچی از نوع QHD دارد و نخستین گوشی است که همراه با قاب پوششی هوشمند از قلم Surface Pen پشتیبانی می‌کند.
گوشی جدید مجهز به ویندوز ۱۰ با قابلیت اسکن صورت کاربر


مایکروسافت هنوز خبر رسمی در مورد گوشی هوشمند جدید خود منتشر نکرده است و با این وجود منابع گزارش دادند آخرین محصولی که در مرکز توسعه دستگاه‌های الکترونیکی این شرکت ساخته شده، به کمک اسکنر هوشمند خود صورت کاربر را شناسایی می‌کند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اینکوئیرر، مایکروسافت در حال تکمیل دو گوشی هوشمند Lumia 950 و Lumia 950XL است که پایان سال جاری میلادی آنها را با همراه با قابلیت اسکن عنبیه چشم روانه بازار می‌کند.

مرکز Windows Central این خبر را منتشر کرد و توضیح داد که به مشخصات نخستین گوشی‌های هوشمند مایکروسافت مبتنی بر ویندوز ۱۰ دسترسی پیدا کرده است. پیش‌ از این گفته شده بود این گوشی با نام Lumia 940 و Lumia 940XL عرضه می‌شود.

گوشی‌های هوشمند مذکور که قرار است مدل نهایی آنها با نام‌های Lumia 950 و Lumia 950XL عرضه شود، به اسکنرهای هوشمند مخصوص عنبیه چشم مجهز شده‌اند تا مایکروسافت از این طریق بتواند سیستم امنیتی جدید خود موسوم به Windows Hello را در اختیار کاربران بگذارد.

 

مدل بزرگ‌تر این دو محصول یعنی Lumia 950XL نمایشگر لمسی ۵.۷ اینچی از نوع QHD دارد و نخستین گوشی است که همراه با قاب پوششی هوشمند از قلم Surface Pen پشتیبانی می‌کند.

مدل دیگر به نمایشگر لمسی ۵.۲ اینچی از نوع QHD مجهز شده است که البته قابلیت‌های مذکور در آن وجود ندارد.

اما هر دو گوشی هوشمند دوربین دیجیتالی ۲۰ مگاپیکسلی دارند و همراه با فلش LED و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی ارایه می‌شوند. قرار است مایکروسافت این محصولات را با پردازنده ۸ هسته‌ای روانه بازار کند.
 
کد مطلب: 37250
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام