۲
۰
plusresetminus
سه شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۱
در آمریکا:

جریمه ۵۶ میلیارد تومانی یک اپراتورموبایل بدلیل قطع ۳ ساعته سرویس تماس اضطراری

ایتنا- کمیسیون تجارت فدرال آمریکا برای جلوگیری از قطعی‌های مشابه جریمه سنگینی برای تی‌موبایل در نظر گرفت.
جریمه ۵۶ میلیارد تومانی یک اپراتورموبایل بدلیل قطع ۳ ساعته سرویس تماس اضطراری


تی‌موبایل بدلیل قطع ۳ ساعته سرویس‌ها و خدماتش که باعث شد تا کاربران نتوانند به شماره تلفن اضطراری ۹۱۱ زنگ بزنند؛ مشمول جریمه ۱۷.۵ میلیون دلاری / ۵۶ میلیارد تومان شد.


به گزارش ایتنا از خبرآنلاین، بازرسان کمیسیون تجارت فدرال امریکا پس از محرز شدن تخلف اپراتور معروف تی‌موبایل رأی به جریمه ۱۷.۵ میلیون دلاری دادند تا دیگر اپراتورها درس عبرت گرفته و به مشتریان خود قبل از هرگونه قطعی احتمالی هشدارهای لازم را بدهند.

بر اساس گزارش‌های تائیدشده، سال گذشته دو بار و درمجموع ۳ ساعت سرویس‌ها و خدمات تی‌موبایل در سراسر امریکا قطع شد و بیش از ۵۰ میلیون کاربر موبایل نتوانستند از تماس با شماره تلفن ۹۱۱ (تماس اضطراری) بهره‌مند شوند. ظاهرا تی‌موبایل مبلغ جریمه را پذیرفته است.

مطابق قوانین تجارت فدرال، کمپانی مذکور باید مشتریان خود را در جریان قطعی قرار می‌داده است (بر اساس آئین‌نامهFCC) اما نتوانسته است چنین کاری کند و اینک کمیسیون تجارت فدرال برای جلوگیری از حادثه مشابه جریمه سنگینی را برای تی‌موبایل در نظر گرفته است.


«تام ویلر» رئیس این کمیسیون باز بودن خط تماس اضطراری ۹۱۱ برای هر آمریکایی را واجب دانست و از اپراتورها خواست تحت هیچ شرایطی جان هم‌وطنان را با قطعی‌های مشابه به خطر نیندازند.

گفتنی است هر ساعت ۲۴۷۰۰ امریکایی از طریق موبایل با ۹۱۱ تماس می‌گیرند.


اوایل سال میلادی جاری اپراتور ورایزون نیز بدلیل قطعی ۶ ساعته سرویس‌های خود در آوریل ۲۰۱۴ محکوم به پرداخت ۳.۴ میلیون دلار جریمه شد.

جان لگری مدیر اجرایی تی‌موبایل
کد مطلب: 37184
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
به این میگن قانون
فرنود
feedback
Iran, Islamic Republic of
توی منطقه ما در شرق تهران تقریبا سه روز ایرانسل قطع بود بعد زنگ میزنیم میگیم کار و زندگی ما تعطیل شده آگهی داشتیم روزنامه کی جوابگوئه میگن در دست بررسیه!!!!!
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام