کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تلفن‌های هوشمند دوسیم‌کارته در حال تصاحب بازار جهانی

17 مرداد 1394 ساعت 13:50

ایتنا – آمار و ارقام مراکز تحلیل خبر از ادامه روند رو به رشد عرضه همراه‌های هوشمند دارای امکان استفاده از دو سیم‌کارت همزمان می‌دهند به نظر می‌رسد که تا چند سال آینده شاهد حضور بسیار کمرنگ دستگاه‌های دارای یک سیم‌کارت خواهیم بود.




آمار و ارقام مراکز تحلیل خبر از ادامه روند رو به رشد عرضه همراه‌های هوشمند دارای امکان استفاده از دو سیم‌کارت همزمان می‌دهند به نظر می‌رسد که تا چند سال آینده شاهد حضور بسیار کمرنگ دستگاه‌های دارای یک سیم‌کارت خواهیم بود.


به گزارش ایتنا از رایورز از وب‌سایت‌ digitimes، اگر تنها به ۵ سال پیش رجوع کنیم به یاد خواهیم آورد که تلفن‌های همراه دارای دو سیم‌کارت در نوع خود محصولاتی متفاوت محسوب می‌شدند و درصد بسیار اندکی از بازار را به خود اختصاص داده بودند.

در این میان کیفیت بسیاری از محصولاتی که این امکان را به مشتریان عرضه می‌کردند به اندازه‌ای پایین بود که دیدگاه بسیار بدی نسبت به این رده از تلفن‌های همراه هوشمند به وجود آمده بود ولی به تدریج شاهد این بودیم که در طول این چند سال، استفاده از دو سیم‌کارت همزمان بر روی یک تلفن همراه هوشمند به امری عادی بدل شد.

حال آمار و ارقام نشان از این دارند که این فرایند در سال آینده میلادی نیز ادامه خواهد داشت و بنگاه‌های تحلیل خبر از رشد ۱۵ درصدی میزان تولید همراه‌های هوشمند بر پایه استفاده از دو سیم‌کارت می‌دهند.
به این ترتیب در سال ۲۰۱۶ میلادی شاهد افزایش عرضه این محصولات به تعداد ۵۱۴ میلیون دستگاه خواهیم بود که میزان کلی تولید دستگاه‌های هوشمند مجهز به دو سیم‌کارت را به ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون دستگاه در طول یک سال خواهد رساند.


شایان ذکر است که در میان کشورهای مختلف، چین و هندوستان به عنوان بزرگ‌ترین بازارهای مورد نظر برای شرکت‌های تولیدکننده دستگاه‌های دو سیم‌کارته شناخته می‌شود و با توجه به قرار داشتن بخش عمده‌ای از جمعیت کره زمین در این دو کشور می‌توان انتظار داشت که این دو بازار به تنهایی بقای این دستگاه‌ها را تضمین نمایند.

همچنین پیش‌بینی می‌شود که در طول چند سال آینده شاهد این باشیم که به ندرت شرکت‌های مختلف برای ساخت تلفن‌های همراه هوشمند برپایه استفاده از یک سیم‌کارت اقدام کنند.
 


کد مطلب: 37180

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/37180/تلفن-های-هوشمند-دوسیم-کارته-حال-تصاحب-بازار-جهانی

ايتنا
  https://www.itna.ir