۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۹

آسان‌سازی گردش کار، مهم‌ترین هدف سازمانی از به‌کارگیری IT

ایتنا - یکی از هر پنج کسب و کار برخی انواع خدمات ابری را در بهبود وضعیت کاری خود مورد استفاده قرار می‌دهد.
آسان‌سازی گردش کار، مهم‌ترین هدف سازمانی از به‌کارگیری IT


گزارش منتشر شده از سوی «اداره آمار استرالیا» (ABS) در زمینه نحوه استفاده از فناوری اطلاعات در کسب و کارها نشان داد بخش اعظم آنها از فناوری به عنوان روشی برای آسان‌سازی گردش کار، پروسه‌های سازمانی و ارتباط بهتر با مشتری استفاده می‌کنند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، این اطلاعات بر اساس «مطالعه ویژگی‌های سازمان‌ها ۱۵-۲۰۱۴» (BCS) جمع‌آوری شد و کارشناسان با بررسی‌های گسترده نشان دادند که کسب و کارها چگونه خدمات IT از جمله میزان دسترسی به اینترنت، پهنای باند، عرضه خدمات وب، شبکه‌های اجتماعی، سیستم‌های پردازش ابری و تجارت مبتنی بر اینترنت را در فضای کاری خود مورد استفاده قرار می‌دهند.

بر اساس نتایج نهایی گفته شد بین سال‌های ۱۳-۲۰۱۲ و ۱۴-۲۰۱۳ میزان استفاده از فناوری اطلاعات در سازمان‌های مختلف افزایش یافته است.

زمانی که این مسئله در حوزه به کارگیری IT در کسب و کارها بررسی شد، کارشناسان دریافتند ۶۰ درصد سازمان‌ها از ابزارهای فناوری برای حسابداری استفاده می‌کنند و ۵۵ درصد هم آن را برای صدور صورتحساب در فرآیندهای داخلی خود به کار می‌برند.

 

کارشناسان همچنین دریافتند یکی از هر پنج کسب و کار برخی انواع خدمات ابری را در بهبود وضعیت کاری خود مورد استفاده قرار می‌دهد.

این بررسی همچنین نشان داد ۴۷ درصد سازمان‌ها از خدمات پردازش ابری مرتبط با پرداخت بسیار راضی هستند و بر این باورند که سرویس مربوطه فعالیت آنها را بسیار آسان کرده است. این در حالی است که ۴۶ درصد سازمان‌ها هم اظهار داشتند که سرمایه‌گذاری‌های خود را در این زمینه بیشتر می‌کنند.

لازم به ذکر است که شرکت‌های مخابراتی و مراکز در حوزه اطلاعات رسانه‌ای بیشترین بهره را از خدمات پرداخت مبتنی بر فضای ابری می‌برند و در مقابل تنها ۹ درصد سازمان‌های فعال در حوزه کشاورزی، جنگلداری و شیلات این قبیل خدمات را به کار گرفته‌اند.
 
کد مطلب: 37139
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام