۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۴

Seagate ایمنی را برای داده‌های ابری برقرار می‌کند

ایتنا - Seagate از ماه آینده به‌روزرسانی‌های گسترده برای پشتیبانی از داده‌های سازمانی مبتنی بر فضاهای ابری چندگانه ارایه می‌دهد.
Seagate ایمنی را برای داده‌های ابری برقرار می‌کند


پس از عرضه خدمات سازمانی eVault برای ذخیره اطلاعات، شرکت Seagate در نخستین بیانیه رسمی خود توضیح داد پایان آگوست ۲۰۱۵ نسل جدید بسته‌های محافظت از داده‌های مبتنی بر فضای ابری چندگانه را در اختیار کسب و کارها قرار می‌دهد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، شرکت Seagate اظهار داشت که از ماه آینده به‌روزرسانی‌های گسترده را برای پشتیبانی هرچه بیشتر از داده‌های سازمانی ذخیره شده مبتنی بر فضاهای ابری چندگانه را ارائه می‌دهد تا ایمنی بیشتری در این زمینه برقرار شود.

ابزار eVault شرکت Seagate با چهار هدف مختلف، چهار سرویس متفاوت را در اختیار سازمان‌ها می‌گذارد: سیستم Cloud Backup برای تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات ابری، سیستم Recovery and Archiving برای ذخیره‌سازی و بازیابی اطلاعات ابری، سیستم Cloud Resiliency برای تطبیق و سازگاری بیشتر خدمات ابری با ابزارهای سازمانی، و سیستم Storage Cloud و Data Protection Appliances.

این شرکت که از بزرگ‌ترین ارایه‌دهندگان خدمات ذخیره‌ساز اطلاعات محسوب می‌شود پایان ماه آگوست دو سرویس ویژه را برای خدمات ابری دیگر شرکت‌ها ارائه می‌کند که سرویس Disaster Recovery برای خدمات NetApp و سرویس Backup Services برای خدمات ابری Azure مایکروسافت را شامل می‌شوند.

 

این دو محصول که پیش‌تر به صورت متفاوت ارائه شدند، هم‌اکنون به روز می‌شوند تا تمام سازمان‌هایی که از خدمات پردازش ابری مایکروسافت و NetApp استفاده می‌کنند، بتوانند خدمات کاربردی Seagate در فضای ابری برای ذخیره و پشتیبانی از اطلاعات را مورد استفاده قرار دهند.

شرکت Seagate توضیح داد که تمرکز اصلی در این به‌روزرسانی گسترده روی کسب وکارهای کوچک و متوسط (SMB) است و برخی از انواع خدمات به صورت ویژه برای سازمان‌های بزرگ توسعه یافته‌اند.
 
کد مطلب: 37136
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام