۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۶

رشد ۴۳ درصدی سرمایه‌گذاری در خدمات ابری منطقه

ایتنا - ارزش بازار خدمات عمومی و اختصاصی پردازش ابری در منطقه اروپا، خاورمیانه و آفریقا (EMEA) در فصل نخست امسال به 1.1 میلیارد دلار رسید.
رشد ۴۳ درصدی سرمایه‌گذاری در خدمات ابری منطقه


بازار خدمات عمومی و اختصاصی پردازش ابری در منطقه اروپا، خاورمیانه و آفریقا (EMEA) با میانگین سالانه ۱۶ درصدی در حال رشد است و مرکز تحقیقاتی IDC اعلام کرد با ادامه این روند، بازار مذکور در منطقه EMEA طی فصل نخست سال ۲۰۱۵ میلادی ارزشی بالغ بر ۱.۱ میلیارد دلار داشته است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از آی‌تی‌پی، مرکز تحقیقاتی IDC اطلاعات مذکور را در «گزارش فصلی بررسی بازار زیرساخت‌های پردازش ابری در گستره جهانی» منتشر کرد.

این مرکز گزارش خود را به بخش‌ زیرمجموعه‌های مخصوص سرورها، حافظه‌های ذخیره‌ساز اطلاعات و سوئیچ‌های Ethernet تقسیم کرد و در آن میزان فعالیت شرکت‌های بزرگی چون سیسکو، دل، اوراکل، لنوو، فوجیتسو، هیتاچی، HP، IBM، EMC، NetApp و دیگر تامین‌کننده این خدمات را بررسی کرد.

مرکز تحقیقاتی IDC در بخشی از این گزارش اعلام کرد که بازار زیرساخت‌های خدمات ابری در منطقه اروپا، خاورمیانه و آفریقا طی فصل نخست سال جاری میلادی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲ درصد رونق گرفت تا با این اتفاق در مجموع این بازار طی سه ماه نخست ۲۰۱۵ رشد ۱۹ درصدی را تجربه کند.

 

لازم به ذکر است ۳۳ درصد از بازار حافظه‌های ذخیره‌ساز اطلاعات در منطقه EMEA به سیستم‌های پردازش ابری اختصاص دارد و این بخش با رشد سالانه ۴۵ درصدی در حال فعالیت است.

همچنین گفته شد میزان پرداخت هزینه و سرمایه‌گذاری مرتبط با زیرساخت‌های ابری رشد سالانه ۴۳ درصدی را تجربه می‌کند تا این بازار در سال ۲۰۱۹ میلادی ارزشی بالغ بر ۱۲ میلیارد دلار داشته باشد.

بازارهای نوظهور در منطقه اروپای شرقی، اروپای مرکزی، خاورمیانه و آفریقا(CEMA) نیز در دوره زمانی یاد شده ۱۴ درصد از ارزش بازار زیرساخت‌های ابری را به خود اختصاص دادند.
 
کد مطلب: 37131
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام