۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۴

نسخه جدید Office 365 مجهز به اسکایپ در راه است

ایتنا - مایکروسافت قصد دارد نسخه Office 365 E5 SKU را طی چند ماه باقی مانده از سال 2015 میلادی جایگزین نسخه E4 کند.
نسخه جدید Office 365 مجهز به اسکایپ در راه است


مایکروسافت در نظر دارد یکی از نسخه‌های مجموعه نرم افزاری Office 365 را بازنشسته کند و تا پایان سال ۲۰۱۵ میلادی به‌روزرسانی SKU برای آن ارایه نماید.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، مقامات مایکروسافت روز گذشته توضیح دادند که این شرکت قصد دارد نسخه Office 365 E5 SKU را طی چند ماه باقی مانده از سال ۲۰۱۵ میلادی جایگزین نسخه E4 کند.

نسخه نهایی Office 365 E5 ابزار ارتباطی Skype for Business (Lync) را شامل می‌شود و قابلیت‌های کاربردی فراوان از جمله Cloud PBX،‌ Meeting Broadcast، ابزارهای تحلیل داده، Power BI Pro، Delve Organizational Analytics و ... را در اختیار مراکز سازمانی می‌گذارد.

این مجموعه نرم‌افزاری همچنین قابلیت‌های امنیتی جدیدی را شامل می‌شود که از جمله آنها می‌توان به eDiscovery، Customer Lockbox، Data Loss Protection و Safe Attachments اشاره کرد.

 

مجموعه Office 365 E4 هم‌اکنون به‌ازای هر کاربر در هر ماه با قیمت ۲۲ دلار فروخته می‌شود که البته همراه با آن ابزارهای Skype for Business و Enterprise Voice هم در اختیار سازمان‌ها قرار می‌گیرد و همچنین کاربران می‌توانند نسخه کامل ابزارهای کاربردی Office را به صورت رایگان بارگذاری کنند.

شرکت مایکروسافت هم‌اکنون آزمایش ابزار ارتباطی Skype for Business در مجموعه نرم‌افزاری Office 365 را روی تعداد محدودی از کاربران آغاز کرده است و در کنفرانس اخیر PSTN نیز گفته شده که نسخه نهایی محصول تا پایان سال ۲۰۱۵ عرضه می‌شود.
 
کد مطلب: 37094
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام