۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۹

راه‌اندازی مدل جدید کسب و‌ کار در نیمی از سازمان‌ها به کمک خدمات ابری

ایتنا - 55 درصد سازمان‌های جهان پیش‌بینی کردند که خدمات پردازش ابری به آنها امکان می‌دهد طی سه سال آینده مدل‌های جدید کسب و کار را در اختیار بگیرند.
راه‌اندازی مدل جدید کسب و‌ کار در نیمی از سازمان‌ها به کمک خدمات ابری


شرکت نرم‌افزاری SAP مطالعه مشترکی را با مرکز Oxford Economics انجام داد تا بر این اساس وضعیت بازار جهانی خدمات پردازش ابری مشخص شود.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اینترپرایزر رگیولارز، در این بررسی ۵۵ درصد سازمان‌های جهان پیش‌بینی کردند که خدمات پردازش ابری به آنها امکان می‌دهد طی سه سال آینده مدل‌های جدید کسب و کار را در اختیار بگیرند و بهتر بتوانند در بازار رقابتی حضور یابند.

در این بررسی ۶۹ درصد مدیران سازمان‌ها پیش‌بینی کردند ظرف سه سال آینده بر سرمایه‌گذاری‌های خود در حوزه خدمات ابری بیافزایند و هسته مرکزی فعالیت‌های آنها مبتنی بر سیستم‌های پردازش ابری شکل بگیرد.

همچنین ۴۴ درصد مدیران سازمان‌ها اظهار داشتند که هم‌اکنون با اتکا به خدمات ابری مدل جدید کسب و کار برای خود تعریف کرده‌اند و ۵۵ درصد هم توضیح دادند که ظرف سه سال آینده با استفاده از این نوع سرویس‌ها مدل جدید برای فعالیت‌های خود تعریف می‌کنند.

 

در این بررسی مشخص شد که ۳۲ درصد سازمان‌ها از سیستم‌های پردازش ابری برای گسترش چرخه تامین محصول خود استفاده می‌کنند و پیش‌بینی می‌شود تعداد آنها در سه سال آینده به ۵۶ درصد برسد.

در گزارش مشترک این دو شرکت همچنین گفته شد ۵۹ درصد سازمان‌ها ابزارها و پلتفرم‌های مبتنی بر فضای پردازش ابری را برای مدیریت و تحلیل بهتر داده‌ها به کار می‌برند و در این زمینه تاکید فراوان بر سیستم‌های تحلیل کلان داده دارند.
 
کد مطلب: 37073
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام