۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۵

اندروید، راهکار بلک‌بری برای بازگشت به موفقیت

ایتنا- به نظر می رسد که شایعات مربوط به استفاده شرکت بلک‌بری از سیستم ‌عامل محبوب اندروید، صحت داشته و به زودی شاهد این هستیم که این شرکت نخستین محصول خود برپایه سیستم عامل گوگل را به بازار عرضه خواهد کرد.
اندروید، راهکار بلک‌بری برای بازگشت به موفقیت


به نظر می‌رسد که شایعات مربوط به استفاده شرکت بلک‌بری از سیستم ‌عامل محبوب اندروید، صحت داشته و به زودی شاهد این هستیم که این شرکت نخستین محصول خود برپایه سیستم عامل گوگل را به بازار عرضه خواهد کرد.


به گزارش ایتنا از رایورز از وب‌سایت خبری تحلیلی digitimes، شرکت بلک‌بری سرانجام دربرابر فشارها تسلیم شده و قصد دارد تا تلفن‌های همراه هوشمند جدیدی را برپایه سیستم‌ عامل اندروید روانه بازار نماید.

براساس گزارش‌هایی که از شرکای تجاری این شرکت به گوش رسیده است به نظر می‌رسد که در نیمه دوم سال جاری میلادی شاهد عرضه نخستین همراه اندرویدی بلک‌بری خواهیم بود.
جالب اینجاست که این شرکت قصد ندارد تا با تنها عرضه یک تلفن همراه بر پایه این سیستم عامل به کار خود پایان بدهد بلکه به نظر می‌رسد که در بازه زمانی شش ماهه شاهد عرضه چندین تلفن همراه بلک‌بری با سیستم‌ عامل اندروید خواهیم بود.

 

بر اساس اطلاعاتی که از شرکای تجاری بلک‌بری مانند فاکس‌کان، کامپل و ویسترون به گوش رسیده است، این شرکت قصد دارد تا با کمک محبوب‌ترین سیستم عامل جهان به اوضاع نابسامان خود پایان داده و مجددا به شرایط سوددهی بازگردد.

شایان ذکر است که تا به حال بارها شایعه ساخت همراه‌های اندروید توسط این شرکت باسابقه به گوش رسیده بوده است ولی هیچگاه منبع این شایعه‌ها، شرکت‌های شریک بلک‌بری نبوده‌اند و به این ترتیب به‌نظر می‌رسد که این‌بار شاهد عرضه قطعی این محصولات خواهیم بود.
هرچند که شرکت بلک‌بری در شرایط فعلی تنها سکوت پیشه کرده و در این باره اظهار نظر ننموده است.
 
کد مطلب: 37058
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام