کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رشد ۶۶ درصدی تولید تلفن‌های همراه سایز بزرگ

3 مرداد 1394 ساعت 14:57

ایتنا- بنگاه‌های تحلیل پیش‌بینی کرده‌اند که در سال ۲۰۱۵ میلادی شاهد تمایل بیشتر مصرف کنندگان برای خریداری تلفن‌های همراه هوشمند دارای صفحه نمایش بزرگ خواهیم بود و دستگاه‌های این رده با رشدی ۶۶ درصدی روبرو خواهند بود.




بنگاه‌های تحلیل پیش‌بینی کرده‌اند که در سال ۲۰۱۵ میلادی شاهد تمایل بیشتر مصرف کنندگان برای خریداری تلفن‌های همراه هوشمند دارای صفحه نمایش بزرگ خواهیم بود و دستگاه‌های این رده با رشدی ۶۶ درصدی روبرو خواهند بود.


به گزارش ایتنا از رایورز از وب‌سایت خبری digitimes، مرکز تحلیلی IC Insights در گزارش ویژه‌ای به بررسی شرایط بازار تلفن‌های همراه هوشمند در سال آینده میلادی پرداخته است و براساس آمار به دست آمده از این مرکز، در سال آینده میلادی شاهد مهاجرت بسیاری از کاربران دستگاه‌های سایز کوچک به سوی استفاده از دستگاه‌های دارای ابعاد بزرگ‌تر خواهیم بود.

بر اساس این تحقیقات مشخص شده است که در سال ۲۰۱۵ میلادی شاهد رشدی نجومی در فروش تلفن‌های همراه هوشمند دارای نمایشگرهای بزرگ خواهیم بود و محصولات این رده با رشدی ۶۶ درصدی در طول یک سال روبرو خواهند شد.

از جمله نکات جالب اینجاست که پیش‌بینی‌های انجام شده درباره این رده در سال ۲۰۱۴ میلادی تنها از رشدی ۲ درصدی خبر داده بودند که این آمار در عمل به صورت درستی در بازار مشاهده شده است.

 

در طول سال ۲۰۱۴ میلادی شاهد فروش ۱۵۲ میلیون دستگاه تلفن همراه هوشمند سایز بزرگ بوده‌ایم و پیش‌بینی می‌شود که در پایان سال ۲۰۱۵ شاهد فروش ۲۳۸ میلیون دستگاه تلفن همراه هوشمند دارای نمایشگر بزرگ باشیم که این رشد مسلما می‌تواند موجب جذب شرکت‌های مختلف به ورود به رده ساخت این محصولات شود.

همچنین مرکز پیش‌بینی کرده است که رشد فروش در بازار این محصولات برای مدت زمان سه سال با شیبی بسیار زیاد ادامه خواهد داشت و پس از سه سال شاهد تعدیل و ثبات رقم‌های عرضه در این رده خواهیم بود.

شایان ذکر است که نزدیک بودن ابعاد تلفن‌های همراه به تبلت‌ها می‌تواند بر روی بازار فروش تبلت‌ها تاثیر معکوس داشته و این محصولات را با مشکلاتی روبرو سازد که می‌تواند برای تولید‌کنندگان شرایط دشواری را ایجاد کند.
 


کد مطلب: 37057

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/37057/رشد-۶۶-درصدی-تولید-تلفن-های-همراه-سایز-بزرگ

ايتنا
  https://www.itna.ir