۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۹

تمام فعالیت‌های HP یک هفته تعطیل می‌شود

ایتنا - این توقف فعالیت از تاریخ 7 آگوست آغاز می‌شود تا HP بتواند خود را برای تبدیل شدن به دو شرکت مجزا آماده کند.
تمام فعالیت‌های HP یک هفته تعطیل می‌شود


شرکت HP سیستم ارائه محصول به شرکای خود را در ماه آگوست به مدت یک هفته متوقف می‌کند و بر این اساس در این دوره زمانی هیچ گونه محصول و خدماتی از سوی HP ارائه نمی‌شود.


به گزارش ایتنا از  رایورز به نقل از زد.دی.نت، HP‌ با انتشار بیانیه‌ای به کلیه شرکای بین‌المللی خود اعلام کرد که به دلیل اجرای سیاست‌های خود برای تقسیم شدن به دو شرکت مجزا قصد دارد ارائه خدمات خود را طی ماه آتی به مدت یک هفته متوقف کند.

البته HP توضیح داد که در این فرآیند ارائه خدمات و محصولات به صورت آنلاین با مشکل مواجه نمی‌شود. اما در هر صورت این تعطیلی یک هفته‌ای در HP صورت می‌گیرد تا این شرکت برای جداسازی بخش‌های خود در نوامبر سال جاری آماده شود.

این شرکت که از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان رایانه‌های شخصی و خدمات سازمانی در جهان محسوب می‌شود، تصمیم دارد در ماه نوامبر به دو شرکت HP, Inc و HP Enterprise تقسیم شود تا از این طریق تمرکز بهتری بر بازار خدمات سازمانی و شخصی داشته باشد.

 

این طور که منابع خبری اعلام کردند، فرآیند جداسازی HP در نوامبر ۲۰۱۵ به اتمام می‌رسد و پس از تاریخ مذکور دو شرکت یاد شده به صورت کاملا مجزا به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهند.

شرکت HP اعلام کرد یک هفته از ماه آگوست به دلیل این جداسازی بزرگ بخش اعظم فعالیت‌های خود را تعطیل می‌کند که بر اساس آن ارایه محصول به شرکا، دریافت درخواست‌های فروش کالا و... به حالت تعلیق در‌می‌آیند.

این توقف فعالیت از تاریخ ۷ آگوست آغاز می‌شود و در بیانیه HP گفته شده است که کاربران شخصی و سازمانی از هم‌اکنون باید برای این هفته خود را آماده کنند.
 
کد مطلب: 37055
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام