کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نسخه نهایی Office 2016 برای رایانه‌های مک عرضه شد

21 تير 1394 ساعت 12:01

ایتنا - نسخه جدید Office 2016 برای رایانه‌های مک از روز 9 ژوئیه در 139 کشور جهان و با قابلیت پشتیبانی از 16 زبان عرضه شد.




شرکت مایکروسافت سرانجام نسخه جدید مجموعه نر‌م‌افزاری Office را برای صاحبان رایانه‌های مک عرضه کرد و توضیح داد که این سرویس در گام نخست برای مشترکان Office 365 ارائه می‌شود.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، مجموعه جدید مایکروسافت Office 2016 for Mac نام دارد که نرم‌افزارهای مختلف از جمله Word، Excel، PowerPoint، Outlook و OneNote را شامل می‌شود.

مایکروسافت با انتشار بیانیه‌ای توضیح داد که نسخه جدید Office ۲۰۱۶ برای رایانه‌های مک از روز ۹ ژوئیه به صورت رسمی در ۱۳۹ کشور جهان و با قابلیت پشتیبانی از ۱۶ زبان عرضه شده است.

این مجموعه که نسخه جدید Office ۲۰۱۱ for Mac محسوب می‌شود، در مارس ۲۰۱۵ نخستین بار عرضه شد و از آن زمان پیش‌نمایش‌های مختلفی در اختیار صاحبان مک قرار گرفت.

 

مشترکان سرویس Office ۳۶۵ هم‌اکنون می‌توانند پیش از دیگر گروه‌های کاربری Office ۲۰۱۶ for Mac را در اختیار بگیرند.

مایکروسافت در این زمینه توضیح داد کلیه کاربران نسخه‌های مختلف این مجموعه آنلاین از جمله Office ۳۶۵ Home، Office ۳۶۵ Personal، Office ۳۶۵ ProPlus و Office ۳۶۵ Business می‌توانند ابزارهای مربوط به Office ۲۰۱۶ را بارگذاری کنند.

لازم به ذکر است دانشجویانی که در طرح Office ۳۶۵ Education از خدمات این مجموعه نرم‌افزاری بهره‌مند می‌شوند نیز می‌توانند بر اساس حساب کاربری خود Office ۲۰۱۶ for Mac به صورت رایگان دریافت کنند.


کد مطلب: 37052

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/37052/نسخه-نهایی-office-2016-رایانه-های-مک-عرضه

ايتنا
  https://www.itna.ir