۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۴

خدمات ابری آمازون متمرکز بر نرم‌افزارهای SaaS

ایتنا - مشتریان AMS از این پس می‌توانند نرم‌افزارهای-به‌عنوان-خدمات(SaaS) را مبتنی بر فضای ابری این شرکت در اختیار بگیرند.
خدمات ابری آمازون متمرکز بر نرم‌افزارهای SaaS


«وارنر وگلز» مدیر فناوری آمازون این هفته با حضور در کنفرانس AWS Summit در نیویورک اعلام کرد که این شرکت به صورت ویژه بر خدمات پردازش ابری تمرکز دارد و از این پس توجه ویژه به شرکا و مشتریان این بخش می‌شود.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، وگلز طی سخنرانی خود به جای اشاره به داستان موفقیت آمازون یا دیگر اتفاقات مشابه، اظهار داشت که مرکز توسعه خدمات پردازش ابری این شرکت طرح جامعی در دست دارد که به موجب آن همکاری‌های گسترده‌تری را در گستره جهانی انجام می‌دهد.

او اعلام کرد که شبکه شرکای مرکز توسعه خدمات ابری آمازون موسوم به AMS از این پس می‌توانند نرم‌افزارهای-به‌عنوان-خدمات(SaaS) را مبتنی بر فضای ابری این شرکت در اختیار بگیرند.

طرح توسعه سیستم پردازش ابری آمازون مبتنی بر نرم‌افزارهای-به‌عنوان-خدمات بسیار قابل ملاحظه است. زیرا مرکز AMS در نظر دارد سیستم‌های SaaS را به عنوان بهترین قابلیت ابری خود در اختیار سازمان‌ها قرار دهد.

 

وگلز در سخنرانی خود گفت: «شرکت آمازون با خرسندی تمام اعلام می‌کند که ادامه فعالیت‌های خود مبتنی بر زیرساخت‌ها را متوقف کرده است و از این پس بر پلتفرم‌های ابری تمرکز ویژه دارد. این اتفاق باعث می‌شود سازمان‌های جهانی نسل جدید خدمات را در اختیار بگیرند».

مرکز AMS اعلام کرد که طرح توسعه خدمات شرکای آمازون هم‌اکنون در حال بررسی است و پیش‌بینی می‌شود که سازمان‌های جهانی از اواخر سال جاری میلادی نسل جدید خدمات ابری را مبتنی بر آن در اختیار بگیرند.

بر اساس این طرح آمازون در تلاش است با بزرگترین تولیدکنندگان نرم‌افزار در جهان قراردادهای همکاری منعقد کند و محصولات آنها را مبتنی بر فضای پردازش ابری در اختیار مشتریان خود قرار دهد.
 
کد مطلب: 37051
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام