۰
plusresetminus
شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۲

خدمات ابری مایکروسافت از اول آگوست گران می‌شود

ایتنا - هزینه خدمات Azure در اتحادیه اروپا و کشورهای عضو انجمن تجارت آزاد اروپا(EFTA) یازده درصد افزایش میابد و در استرالیا نیز 26 درصد گران می‌شود.
خدمات ابری مایکروسافت از اول آگوست گران می‌شود


شرکت مایکروسافت تصمیم دارد از اول آگوست ۲۰۱۵ هزینه استفاده از «محصولات سازمانی مبتنی بر فضای پردازش ابری» خود را برای برخی کاربران در مناطق اروپا، استرالیا و کانادا افزایش دهد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، «آیدان فین» مدیر مرکز Hyper-V مایکروسافت در شهر دوبلین روی وبلاگ رسمی خود توضیح داد که مایکروسافت با انتشار پست الکترونیکی به آنها گفته است که به زودی قیمت خدمات ابری Azure را افزایش می‌دهد.

بر این اساس گفته شده است که هزینه خدمات Azure در اتحادیه اروپا و کشورهای عضو انجمن تجارت آزاد اروپا(EFTA) یازده درصد افزایش میابد و در استرالیا نیز ۲۶ درصد گران می‌شود.

شرکت مایکروسافت این افزایش قیمت را به دنبال برخی نوسانات ارزی در بازار جهانی لحاظ می‌کند و به همین خاطر افزایش قیمت خدمات ابری تنها در برخی مناطق جهان اعمال می‌شود.

 

یکی از سخنگویان مایکروسافت نیز تایید کرد که در تغییرات جدید قیمت خدمات ابری افزایش می‌یابد و درصد این افزایش قیمت متفاوت است.

در بیانیه این سخنگوی مایکروسافت گفته شد: «شرکت مایکروسافت به صورت دوره‌ای قیمت‌ها را ارزیابی می‌کند تا از وضعیت مناسب حضور خود در بازار جهانی اطمینان حاصل کند. به دنبال افزایش محبوبیت خدمات پردازش ابری در بازار جهانی، ما تایید می‌کنیم که از تاریخ اول آگوست ۲۰۱۵ قیمت بسیاری از خدمات پردازش ابری ما در مناطق EU و EFTA افزایش می‌یابد. لازم به ذکر است بریتانیا شامل این افزایش قیمت‌ها نمی‌شود.»

البته باید توجه داشت Azure تنها سرویسی نیست که قیمت آن افزایش می‌یابد و اینطور که گفته می‌شود، مجموعه نرم‌افزاری Office 365، CRM Online، Enterprise Mobility Suite و دیگر خدمات آنلاین سازمانی نیز در اتحادیه اروپا و اعضای EFTA گران می‌شوند.
 
کد مطلب: 37017
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام