۰
plusresetminus
شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۸

خرید جدید سیسکو در زمینه تولید نرم‌افزارهای اتوماسیون فروش

ایتنا - قرار است این نرم افزار جامع به عنوان بخشی از ساختار جدید سیسکو برای مدل‌های درآمدی به کار گرفته شود.
خرید جدید سیسکو در زمینه تولید نرم‌افزارهای اتوماسیون فروش


سیسکو با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که در نظر دارد شرکت MaintenanceNet از تولیدکنندگان نرم‌افزارهای اتوماسیون فروش را به قیمت ۱۳۹ میلیون دلار بخرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، این قرارداد که برای شرکت سیسکو چندان هم بزرگ نیست، قابلیت‌های فراوانی را به مجموعه نرم افزارهای سازمانی آن اضافه می‌کند.

شرکت MaintenanceNet با پلتفرم مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر فضای ابری خود موسوم به ServiceExchange شهرت جهانی دارد و به کمک این نرم‌افزار، از تمامی داده‌ها برای فروش، بازاریابی و ارتباط با مشتری پشتیبانی می‌کند و قابلیت‌های کاربردی در زمینه فرصت‌های جدید فروش را نیز ارائه می‌دهد.

قرار است این نرم افزار جامع به عنوان بخشی از ساختار جدید سیسکو برای مدل‌های درآمدی به کار گرفته شود و با خدمات و نرم‌افزارهای کنونی سیسکو ادغام شود.

 

شرکت سیسکو همچنین در نظر دارد از فناوری MaintenanceNet در سیستم داخلی خود و همچنین خدمات مخصوص مشتریان استفاده کند.

«دِبی دونام» مدیر مرکز موفقیت مشتریان سیسکو در این خصوص گفت: «قابلیت سازگاری، جست‌وجو، مدیریت و ارتباطات آسان یکی از نکاتی محسوب می‌شود که شرکت ما آن را دنبال می‌کند. این امکانات می‌تواند فرصت‌های جدید در اختیار سازمان‌ها قرار دهد و نحوه ارتباط آنها با مشتریان را عوض کند.»
 
کد مطلب: 37016
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام