۰
plusresetminus
شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۴

۴۰ درصد کارمندان جهان از رایانه لوحی استفاده می‌کنند

ایتنا - بخش اعظم صاحبان رایانه‌های لوحی در سازمان‌ها دستکم یک دستگاه الکترونیکی دیگر از جمله رایانه شخصی یا نوت‌بوک در محل کار خود دارند.
۴۰ درصد کارمندان جهان از رایانه لوحی استفاده می‌کنند


نتایج حاصل از یک بررسی جدید نشان داد نیمی از کارمندان تمام فعالیت‌های سازمانی خود را با تبلت انجام می‌دهند و البته باید توجه داشت که این رقم با سرعت زیاد در حال افزایش است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، مرکز تحقیقاتی IDC بر اساس مطالعه جدید خود اعلام کرد رایانه‌های لوحی هم‌اکنون توسط ۴۰ درصد کاربران سازمانی مورد استفاده قرار می‌گیرند و این در حالی است که از هر دو دستگاه‌های الکترونیکی سازمانی چند کاره نیز یکی را تبلت تشکیل می‌دهد.

در حالی که بخش اعظم صاحبان رایانه‌های لوحی در سازمان‌ها دستکم یک دستگاه الکترونیکی دیگر از جمله رایانه شخصی یا نوت‌بوک در محل کار خود دارند، «مارتا فیورنتینی» مدیر تحقیقات IDC توضیح داد تعداد کاربرانی که فقط از تبلت استفاده می‌کنند هم در حال افزایش است.

فیورنتینی در این خصوص گفت: «رایانه‌های لوحی هم‌اکنون توسط گارسن‌ها به جای کاغذ و قلم استفاده می‌شوند، پزشکان و پرستاران برای ذخیره اطلاعات بیمار از آن استفاده می‌کنند و خلبان‌ها نیز دستورالعمل‌های مورد نیاز خود را روی آن می‌خوانند.»

 

مرکز تحقیقاتی IDC اعلام کرد فرصت‌های فراوانی وجود دارد که به واسطه آن رایانه لوحی می‌تواند وارد دیگر سازمان‌ها شود و خدمات خود را ارائه دهد.

این مرکز تحقیقاتی گفت در سال ۲۰۱۴ میلادی ۶ درصد کارمندان در بریتانیا، فرانسه و آلمان به صورت مستقل از تبلت استفاده می‌کردند و دستگاه الکترونیکی دیگری نداشتند. این در حالی است که پیش‌بینی می‌شود رقم مذکور ظرف ۲۴ ماه آینده به ۲۰ درصد برسد.
 
کد مطلب: 37015
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام