۰
plusresetminus
شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۷

اسکایپ سازمانی مایکروسافت روی دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز فون

ایتنا - نسخه ویژه Skype for Business برای دو سیستم‌عامل اندروید و iOS نیز تا پایان سال جاری میلادی عرضه می‌شود.
اسکایپ سازمانی مایکروسافت روی دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز فون


شرکت مایکروسافت ابزار ارتباطی مخصوص سازمان‌ها که با نام Skype for Business شناخته می‌شود را به‌روز کرد تا با این اتفاق امکان استفاده از آن در دستگاه‌های موبایلی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز فون فراهم شود.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، نسخه به‌روز شده این ابزار یکپارچه که پیش‌تر با نام Lync شناخته می‌شد قابلیت‌های جدید را در بخش اطلاع‌رسانی، امنیت، سازگاری با دیگر دستگاه‌های الکترونیکی و شکلک‌ها در اختیار گرفته است و به گفته مایکروسافت، کاربران موبایلی از خدمات آن روی آخرین نرم‌افزار سرور این شرکت استفاده می‌کنند.

آن دسته از کاربران موبایلی که روی گوشی‌های ویندوز فونی از Lync 2013 استفاده می‌کنند، به صورت خودکار پیغام به‌روزرسانی برای در اختیار گرفتن ابزار Skype for Business را دریافت خواهند کرد.
مایکروسافت جزئیات بیشتر در این زمینه را به قرار زیر منتشر کرد:

 

  • اگر شما دستگاهی مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون ۸.۱ دارید و از ابزار Lync 2013 استفاده نمی‌کنید، می‌توانید Skype for Business را به صورت مستقیم از فروشگاه Windows Store بارگذاری کنید.

  • اگر شما دستگاهی مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون ۸.۱ دارید و هم‌اکنون ابزار موبایلی Lync 2013 را به کار می‌برید، نسخه جدید Skype for Business به صورت خودکار جایگزین ابزار ارتباطی شما می‌شود.

  • اگر شما دستگاهی مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون ۸.۰ دارید، همچنان می‌توانید به استفاده از Lync 2013 و Lync 2010 ادامه دهید. در این زمینه اگر سازمان شما برنامه‌های داخلی خود را به‌روز کند می‌توانید Skype for Business را در اختیار بگیرید.

شرکت مایکروسافت در بیانیه خود همچنین توضیح داد که نسخه ویژه Skype for Business برای دو سیستم عامل اندروید و iOS نیز تا پایان سال جاری میلادی عرضه می‌شود.
 
کد مطلب: 37014
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام