۰
plusresetminus
شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۶

پیگیری شکایت مایکروسافت از گوشی‌های اندرویدی Kyocera

ایتنا - مایکروسافت ادعا کرد از حق امتیازهای آن در زمینه برنامه‌ریزی، حسگر صفحه‌نمایش، مدیریت شبکه، فناوری‌های ارتباطی و ... سوءاستفاده شده است.
پیگیری شکایت مایکروسافت از گوشی‌های اندرویدی Kyocera


در ماه مارس سال جاری میلادی مایکروسافت از شرکت ژاپنی Kyocera شکایت کرد و توضیح داد گوشی‌های هوشمند اندرویدی ساخته شده در آن به صورت غیرقانونی ۷ حق امتیاز شرکت مایکروسافت را مورد استفاده قرار می‌دهند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، پس از گذشت چند ماه سرانجام در تاریخ ۲ ژوئیه این دو شرکت پرونده قضایی مذکور را حل کردند و به صورت همزمان قراردادی بین آنها منعقد شد که به موجب آن همکاری‌های مایکروسافت و Kyocera برای استفاده از حق امتیازهای نرم‌افزاری افزایش یافت.

قرارداد جدید منعقد شده میان این دو شرکت به آنها کمک می‌کند تا به صورت گسترده‌تر از طیف مختلف فناوری‌های مرتبط با محصولات خود استفاده کنند و در این جریان حق امتیازهای یکدیگر را به کار برند.

هنوز جزئیات بیشتری از قرارداد میان دو شرکت منتشر نشده است و به درستی مشخص نیست برای کدام یک از فناوری‌ها این دو مرکز می‌توانند حق امتیازهای یکدیگر را مورد استفاده قرار دهند و تا چه میزان می‌توانند از این حق امتیازها استفاده کنند.

 

زمانی که مایکروسافت برای نخستین بار از Kyocera شکایت کرد، مدارک ارایه شده به دادگاه نشان می‌دهد که این شرکت نرم‌افزاری ادعا کرده است از حق امتیازهای آن در زمینه برنامه‌ریزی، حسگر صفحه نمایش، مدیریت شبکه، فناوری‌های ارتباطی و ... سوءاستفاده کرده است.

مایکروسافت در مارس سال جاری از دادگاه منطقه آمریکا در سیاتل درخواست به دلیل سوءاستفاده‌های صورت گرفته از حق امتیازهای مذکور جلوی فروش سه گوشی هوشمند ساخته شده در شرکت ژاپنی Kyocera با نام‌های Duraforce، Hydro و Brigadier را بگیرد.
 
کد مطلب: 36950
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام