۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۵

70 درصد مدیران به دنبال استفاده از سیستم‌های اطلاعاتی داخلی

ایتنا - 63 درصد مدیران هم ترجیح می‌دهند اطلاعات را داخل سازمان ذخیره کنند تا آنها را روی فضای ابری در اختیار بگیرند.
70 درصد مدیران به دنبال استفاده از سیستم‌های اطلاعاتی داخلی


پیدا کردن بهترین راهکار برای ذخیره داده‌های سازمانی یکی از مهم‌ترین مشکلات مدیران IT محسوب می‌شود و عدم انتخاب صحیح می‌تواند ضمن هدر دادن بودجه سازمانی، نیازهای موجود را هم برطرف نکند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از تِک‌پروریسرچ، سیستم‌های ذخیره‌ساز اطلاعات از اولویت‌های صنعت فناوری محسوب نمی‌شود. اما از زمانی که کلان داده‌ها بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند، سازمان‌ها می‌کوشند بهترین راهکار را در این زمینه انتخاب کنند.

مرکز تحقیقاتی Tech Pro Research به منظور مشخص شدن وضعیت این بازار مطالعه گسترده‌ای را روی ۱۲۵ مدیر کسب و کار انجام داد تا نحوه تفکر سازمان آنها در مورد بهره‌مندی از سیستم‌های ذخیره‌ساز کلان داده‌ها مشخص شود.

بر خلاف اینکه سیستم‌های ذخیره‌ساز اطلاعات مبتنی بر فضای پردازش ابری بسیار کاربردی شده‌اند، بخش اعظم مدیرانی که در این بررسی شرکت کردند ترجیح دادند یک مرکز داده اختصاصی با قابلیت کنترل سازمانی در اختیار داشته باشند.

 

از هر ۱۰ مدیری که در این بررسی حضور داشتند هفت نفر اعلا کردند که استفاده از سیستم‌های ذخیره‌ساز اطلاعات داخلی را ترجیح می‌دهند.

همچنین، ۶۱ درصد مدیران بر سیستم‌های اطلاعاتی متصل به شبکه سازمانی تاکید داشتند و اگرچه این روزها حافظه‌های مبتنی بر شبکه‌ بسیار مورد انتقاد قرار می‌گیرند، بخش اعظم مدیران اظهار داشتند محوریت این سیستم‌ها در فضای داخلی سازمانی نیاز آنها را بیشتر برطرف می‌کند.

این بررسی همچنین نشان داد که ۶۳ درصد مدیران ترجیح می‌دهند اطلاعات را داخل سازمان ذخیره کنند تا آنها را روی فضای ابری در اختیار بگیرند.
 
کد مطلب: 36929
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام