۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۰

سیسکو شرکت امنیتی OpenDNS را خرید

ایتنا - سیسکو موظف است 635 میلیون دلار پول نقد پرداخت کند تا کلیه سرمایه‌ها و حق امتیازهای OpenDNS را در اختیار بگیرد.
سیسکو شرکت امنیتی OpenDNS را خرید


سیسکو اعلام کرد تصمیم خود را برای خرید شرکت تولیدکننده ابزارهای امنیتی محافظ OpenDNS نهایی کرده است و برای این واگذاری ۶۳۵ میلیون دلار می‌پردازد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، این شرکت بزرگ فناوری با انتشار بیانیه‌ای توضیح داد که اقدام مذکور سرعت توسعه سیستم امنیتی سیسکو مبتنی بر خدمات ابری را ارتقاء می‌دهد که این سیستم هم‌اکنون با نام Cloud Delivered Security Portfolio سرویس‌های خود را در اختیار سازمان‌ها می‌گذارد.

با این واگذاری قرار است شرکت OpenDNS خدمات امنیتی گسترده‌تر در اختیار مشتریان سیسکو قرار دهد و سرعت توسعه ابزارهای محافظ امنیتی را برای محصولات مختلف سیسکو ارتقاء دهد.

شرکت OpenDNS یک پلتفرم خدمات ابری در اختیار دارد که پس از واگذاری کامل به عنوان بخشی از خدمات پردازش ابری سیسکو به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

 

بر اساس مفاد موجود در قرارداد منعقد شده بین دو طرف، سیسکو موظف است ۶۳۵ میلیون دلار پول نقد پرداخت کند تا کلیه سرمایه‌ها و حق امتیازهای OpenDNS را در اختیار بگیرد.

شرکت سیسکو هم‌اکنون طرح توسعه اینترنت همه‌چیز(IoE) را در دستور کار خود قرار داده است که به عنوان بخشی از طرح جامع اینترنت اشیا(IoT) توسعه می‌یابد. این شرکت پیش‌بینی کرده است در سال ۲۰۲۰ میلادی بیش از ۵۰ میلیارد دستگاه الکترونیکی در سراسر جهان به اینترنت متصل شوند و این روند نسل جدید تهدیدهای امنیتی را برای کلیه ساکنان کره خاکی به وجود آورد.

شرکت سیسکو اعلام کرد که با خرید جدید قصد دارد مجموعه نرم‌افزارهای-به‌عنوان-خدمات(SaaS) خود را به در مقابل تهدیدهای سایبری ایمن کند و قابلیت‌های محافظتی گسترده‌تر در اختیار سازمان‌ها قرار دهد.
 
کد مطلب: 36906
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام