۰
plusresetminus
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۷

معرفی نسل جدید محصولات سیسکو متناسب با اینترنت اشیاء

ایتنا - سیسکو همچنین انواع ابزارهای تحلیلگر سازمانی، ابزارهای مدیریتی و سیستم‌های پردازشگر مرکزی را نیز معرفی کرد.
معرفی نسل جدید محصولات سیسکو متناسب با اینترنت اشیاء


شرکت سیسکو روز گذشته سری محصولات جدید خود را معرفی کرد و قابلیت‌های جدید برای ارتقا سیستم‌ها مبتنی بر اینترنت اشیا را ارائه نمود.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، سیستم‌‌های اینترنت اشیاء مخصوص این شرکت بزرگ فناوری مشابه فناوری Unified Computing System سیسکو طراحی شده‌اند که به صورت پیش‌فرض در مراکز داده مورد استفاده قرار می‌گیرند.

طرح جامع اینترنت اشیاء(IoT) در شرکت سیسکو به صورت جامع در انواع مختلف محصولات، معماری‌های سازمانی و اکوسیستم‌های کاربردی به کار گرفته می‌شود و قرار است تحولات بزرگی در این زمینه ایجاد شود.

سیسکو در محصولات جدید خود مخصوص اینترنت اشیاء زیرساخت‌های کاربردی را متناسب با تجهیزات شبکه‌ای ارائه کرده است و از سیستم‌های سازمانی گرفته تا دوربین‌های امنیتی، آنها را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

 

علاوه بر این، سیسکو انواع ابزارهای تحلیلگر سازمانی، ابزارهای مدیریتی و سیستم‌های پردازشگر مرکزی را نیز معرفی کرده است.

از مهم‌ترین محصولات جدید سیسکو می‌توان به سیستم «پردازش مه» اشاره کرد. این سیستم که طراحی جدیدی از خدمات ابری محسوب می‌شود، داده‌های جمع‌آوری شده از حسگرها و دستگاه‌های الکترونیکی را تحلیل و مدیریت می‌کند. به عنوان مثال، دستگاه محاسبه دمای هوا هر لحظه داده‌های خود را به این سیستم انتقال می‌دهد و از طریق «پردازش مه» به خدمات ابری متصل می‌شود.
 
کد مطلب: 36882
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام