۰
plusresetminus
چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۴

رکورد فروش برای روبات ویژه ژاپنی

ایتنا- روبات ژاپنی Pepper که به نام کورتانا ی ژاپنی مشهور است، تنها در طول یک دقیقه پس از آغاز عرضه رسمی خود با فروش تمامی تعداد روبات‌های موجود روبرو شد.
رکورد فروش برای روبات ویژه ژاپنی


روبات ژاپنی Pepper که به نام کورتانای ژاپنی مشهور است، تنها در طول یک دقیقه پس از آغاز عرضه رسمی خود با فروش تمامی تعداد روبات‌های موجود روبرو شد.


به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از وب سایت خبری engadget، روبات ویژه‌ای به نام Pepper در کشور ژاپن تولید شده است که می‌تواند رفتاری دوستانه و مشابه با انسان داشته باشد و به نوعی یک روبات ویژه برای انجام امور خوش‌آمدگویی به حساب می‌آید.

این روبات که در پیش نمایش‌های ارائه شده توانسته بود تا توجه رسانه‌ای بسیار بالایی را به خود جلب کند در روز عرضه خود موفق شد تا رکوردی جدید در زمینه فروش روبات‌ها از خود برجای بگذارد.

شرکت سازنده اعلام کرده بود که تنها یک هزار عدد از این روبات‌ها را برای فروش عرضه خواهد کرد ولی شاید حتی سازندگان Pepper نیز انتظار نداشتند که تنها در طول یک دقیقه موفق به فروش کل این ۱۰۰۰ روبات شوند.


این روبات با قیمت ۱ هزار ۶۰۰ دلار به مشتریان خود فروخته شده است و برای بهره‌مندی از مزایای کامل آن نیز نیاز به پرداخت هزینه ماهانه ۲۰۰ دلار خواهد بود.

از جمله مزایای عملیاتی Pepper می‌توان به برقراری ارتباط صوتی با مشتریان، ارائه نوشیدنی به افراد و پذیرایی از آن‌ها و در نهایت نیز ابراز احساسات در نحوه سخن گفتن اشاره کرد.

شایان ذکر است که شرکت سازنده این روبات یعنی SoftBank، در طول پیش نمایش‌های مربوط به معرفی Pepper از او در یکی از فروشگاه‌های عرضه محصولات شرکت نستله استفاده کرده بود.
 
کد مطلب: 36834
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام