کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پلتفرم-به‌عنوان-خدمات Red Hat عرضه شد

6 تير 1394 ساعت 13:25

ایتنا - مدیر منطقه‌ای Red Hat گفت که این پلتفورم انعطاف‌پذیر برای زیرساخت‌های سازمانی کوچک بسیار کاربردی است.




شرکت Red Hat این هفته نرم‌افزار جدید سازمانی خود را با نام OpenShift Enterprise 3 معرفی کرد و توضیح داد این نخستین پلتفرم مبتنی بر وب محسوب می‌شود که با سیستم کانتینر نرم‌افزاری Docker لینوکس سازگاری دارد و بر پایه Red Hat Enterprise Linux 7 اجرا می‌شود.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از آی‌تی‌پی، OpenShift Enterprise 3 در قالب پلتفرم‌-به‌عنوان-خدمات (PaaS) ارائه شده است و سرعت توسعه‌ ابزارهای سازمانی در محیط‌های مختلف را افزایش می‌دهد.

آخرین نسخه از این محصول شامل پلتفرم کانتینر نرم‌افزاری Docker ارائه شده است و به کسب و کارها امکان می‌دهد در یک فضای کاملا ایمن و قابل حمل، ابزارها و خدمات مورد نظر خود را در زمینه‌های مختلف در فاصله زمانی کوتاه تولید کنند.

برای آن دسته از ابزارهای سازمانی که روی کانتینرها و فضاهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند، سیستم OpenShift Enterprise 3 قابلیتی را با نام Kubernetes مبتنی بر وب ارائه می‌دهد. این ابزار به صورت متن‌باز ارائه شده است که نتیجه همکاری‌های مشترک Red Hat و گوگل است.

 

شرکت Red Hat با انتشار بیانیه‌ای توضیح داد: «سیستم سازمانی OpenShift Enterprise 3 کانتینر نرم‌افزاری متن‌باز را با قابلیت‌های مختلف ارائه می‌دهد تا ابزارهای کاربردی سازمانی بتوانند روی فضاهای مختلف به راحتی مورد استفاده قرار بگیرند و سازمان‌ها بتوانند هر ابزار کاربردی که نیاز دارند را به راحتی تولید کنند.»

«آشش بادانی» مدیر منطقه‌ای Red Hat نیز اظهار داشت که این پلتفرم انعطاف‌پذیر برای زیرساخت‌های سازمانی کوچک بسیار کاربردی است و ضمن سازگاری با فضاهای Docker و Kubernetes می‌تواند محدودیت‌های فراوانی را برای سازمان‌ها از میان بردارد.
 


کد مطلب: 36801

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/36801/پلتفرم-به-عنوان-خدمات-red-hat-عرضه

ايتنا
  https://www.itna.ir