۰
plusresetminus
شنبه ۶ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۶

رشد ۵ برابری استفاده از ابزارهای موبایلی سازمانی تا سال ۲۰۱۷

ایتنا - فروش تلفن‌های همراه در سال 2019 از 2.1 میلیارد دستگاه هم فراتر می‌رود و این روند با افزایش به‌کارگیری ابزارهای کاربردی در فضاهای سازمانی همراه است.
رشد ۵ برابری استفاده از ابزارهای موبایلی سازمانی تا سال ۲۰۱۷


در پایان سال ۲۰۱۷ میلادی درخواست بازار جهانی خدمات توسعه یافته نرم‌افزارهای موبایلی نسبت به شرایط کنونی رشد ۵ برابری را تجربه می‌کند و به دنبال آن سرعت رشد ابزارهای کاربردی در مقابل سیستم IT سازمان‌ها بسیار بیشتر می‌شود.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از سلولار-نیوز، مرکز تحقیقاتی گارتنر بر اساس آخرین گزارش خود پیش‌بینی کرد که فروش تلفن‌های همراه در سال ۲۰۱۹ از ۲.۱ میلیارد دستگاه هم فراتر می‌رود و این روند با افزایش به‌کارگیری ابزارهای کاربردی در فضاهای سازمانی همراه است.

حضور گسترده‌تر گوشی‌های هوشمند در سراسر جهان به گونه‌ای دنبال می‌شود که سازمان‌ها ترجیح می‌دهند به میزان بیشتر از ابزارهای کاربردی بهره‌مند شوند.

«آدریان لئو» مدیر تحقیقات گارتنر توضیح داد که سازمان‌ها برای توسعه ابزارهای کاربردی مورد نیاز خود این روزها مشکلات فراوانی را پیش‌رو دارند و ساخت یک ابزار کاربردی که بتواند همسو و متناسب با نیازهای سازمان باشد، فرآیند هزینه‌بر و دشواری است و معمولا به مهارت‌های ویژه در این زمینه نیاز است.

 

به گفته گارتنر، کارمندان در فضاهای کاری دیجیتالی امروز به طور میانگین در طول روز از سه دستگاه مختلف موبایلی استفاده می‌کنند که این تعداد می‌تواند به ۵ یا ۶ دستگاه افزایش یابد.

بسیاری از این کارمندان برای استفاده از دستگاه‌های دیجیتالی موبایلی در محل کار خود قابلیت انتخاب دارند و به صورت همزمان از ابزارهای کاربردی سازمانی و شخصی بهره می‌برند. این مسئله فشار بیشتری بر مرکز IT سازمان‌ها وارد کرده است تا بتوانند انواع مختلف ابزارهای کاربردی متناسب با نیازهای خود را تولید کنند.

سازمان تحقیقاتی گارتنر بر اساس آخرین بررسی خود متوجه شد که در سال ۲۰۱۴ میلادی بخش اعظم سازمان‌ها در مجموع کمتر از ۱۰ ابزار کاربردی برای خود تولید کردند و بیشتر آنها کاربرد کافی را نداشت.
 
کد مطلب: 36797
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام