۰
plusresetminus
سه شنبه ۲ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۴

۶۷ درصد سازمان‌ها به دنبال استفاده از کانتینرهای نرم‌‌افزاری

ایتنا - 50 درصد سازمان‌ها قصد دارند طی دو سال آینده کانتینرهای حاوی ابزارهای مبتنی بر فضای ابری را در اختیار بگیرند.
۶۷ درصد سازمان‌ها به دنبال استفاده از کانتینرهای نرم‌‌افزاری


شرکت Red Hat توضیح داد سازگاری با کانتینرهای حاوی ابزارهای کاربردی روز به‌روز در حال افزایش است و اگرچه سازمان‌ها در مورد امنیت،‌ مجوزهای نرم‌افزارهای و کارشناسان ماهر برای استفاده از این فناوری نگرانی‌های فراوان دارند، اما به جرات می‌توان گفت طی چند سال آینده میزان استفاده از این محصولات بیشتر می‌شود.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از آی‌تی‌پی، Red Hat که از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان محصولات متن‌باز در جهان محسوب می‌شود توضیح داد که در آخرین اقدام خود با همکاری مرکز تحقیقاتی TechValidate مطالعه‌ای را روی ۳۸۳ نفر از مدیران ارشد و تصمیم‌‌گیرندگان اصلی بزرگ‌ترین شرکت‌های جهان انجام داده است. برخی از این شرکت‌ها در لیست Fortune 500 حضور داشتند و مابقی از سازمان‌های محلی و دولتی بودند.

نتایج حاصل از این بررسی نشان داد سازمان‌ها به صورت گسترده از کانتینرهای حاوی ابزارهای کاربردی استقبال می‌کنند و ۶۷ درصد شرکت‌کنندگان در بررسی پاسخ دادند که تصمیم دارند طی دو سال آینده از این فناوری بهره ببرند.

این بررسی نشان داد ۵۰ درصد سازمان‌ها قصد دارند طی دو سال آینده مجموعه‌های حاوی ابزارهای مبتنی بر فضای ابری را در اختیار بگیرند و ۵۶ درصد نیز بر نرم‌افزارهای تجارت الکترونیک و وب تاکید داشته‌اند.

 

توسعه ابزارهای کاربردی درآمدزاترین بخش در تولید کانتینرهای نرم‌افزاری بوده است و استقرار سریع‌تر ابزارها و کاهش تلاش‌های سازمانی برای مستقر شدن ابزار هدف اصلی ۶۰ درصد شرکت‌های تولیدکننده این محصولات محسوب می‌شود.

همچنین ۴۴ درصد از شرکت‌کنندگان در این بررسی اعلام کردند که کانتینرها به عنوان ابزاری برای استحکام هرچه بیشتر سرورهای آنها محسوب می‌شوند و توانایی‌های سازمانی را افزایش می‌دهند.
 
کد مطلب: 36753
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام