۰
plusresetminus
شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۸

استفاده از گوشی‌های هوشمند متحول می‌شود

ایتنا- از دسترس خارج شدن سایت Agawi، فروش آن به شرکتی دیگر را تائید می‌کند.
استفاده از گوشی‌های هوشمند متحول می‌شود


گوگل سال گذشته به طور مخفیانه یک شرکت نوپای فعال در زمینه خدمات پخش آنلاین ویدئو به نام Agawi را خریداری کرد تا از این طریق کاربرد گوشی‌های هوشمند را متحول کند.


به گزارش ایتنا از فارس، هدف از این کار افزایش استفاده از تلفن همراه برای اتصال به اینترنت است تا کاربرد سرویس‌های تحت وب گوگل مانند جستجو و برنامه‌های مبتنی بر آن افزایش یابد.

در حال حاضر نیمی از درآمد گوگل از طریق تبلیغات منتشر شده در جستجوگر آن به دست می‌آید و این شرکت امیدوار است افزایش استفاده از تلفن همراه این رقم را باز هم بیشتر کند.

خدمات پخش مستقیم و آنی Agawi نه تنها پخش ویدئو، بلکه دسترسی به بازی‌های سنگین و حجیمی مانند Grand Theft Auto: San Andreas و FIFA:14 را بر روی گوشی و تبلت ممکن می‌کند.

حجم این دو بازی برای نصب به ترتیب 2.4 و 1.35 گیگابایت است و خدمات شرکت مذکور کاربران را از نصب این بازی‌ها بی نیاز کرده و اجرای مستقیمشن را امکان‌پذیر می‌سازد.

کارشناسان معتقدند با ارائه خدمات مذکور از سوی گوگل کاربران دیگر نیازی به خرید گوشی‌های جدید با فضای ذخیره‌سازی بیشتر نخواهند داشت و تنها کافیست یک گوشی همراه متوسط با حافظه عادی خریداری کنند تا به انواع بازی‌ها، ویدئوها و خدمات مختلف دسترسی یابند.
کد مطلب: 36692
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام