۲
۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۶

آیا تلگرام به‌زودی فیلتر می‌شود؟

ایتنا- واعظی: برای شبکه‌های اجتماعی که از محتوا یا استیکرهای توهین‌آمیز به مقامات استفاده می‌کنند محدویت اعمال می‌کنیم.
آیا تلگرام به‌زودی فیلتر می‌شود؟


وزیر ارتباطات صحبت از ایجاد محدودیت قانونی برای شبکه‌های اجتماعی که از طریق آن‌ها استیکرهای توهین‌آمیز و غیراخلاقی ساخته و توزیع می‌شود؛ کرده است.


به گزارش ایتنا از ایسنا، دکتر واعظی صریحاً اعلام کرد برای شبکه‌هایی که از محتوا یا استیکرهایی در قالب توهین به مقامات کشور استفاده کرده و یا نسبت به ترویج مسائل غیراخلاقی مبادرت می‌کنند بر اساس قانون محدودیت اعمال می‌کنیم.

وی همچنین از برخورد با منتشرکنندگان محتواهای خلاف اخلاقی در شبکه‌های اجتماعی یا مباحثی که مسائل امنیتی کشور را نشانه گرفته باشند، خبر داد و تأکید کرد طبق قانون برخورد شده و موضوع در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه رسیدگی خواهد شد.

گفتنی است اخیراً کاربران شبکه‌های اجتماعی به‌خصوص تلگرام با ساخت و توزیع انواع استیکر حتی در قالب تصویر کاربران، اقدام به توزیع بین هم‌گروه‌های خودکرده و به همین خاطر پیغام‌هایی مبنی بر حذف عکس پروفایل کاربران باهدف جلوگیری از ساخت استیکر در این شبکه بین کاربران به‌طور گسترده‌ای توزیع‌شده است.

حالا باید دید آیا کاربران این شبکه و شبکه‌های مشابه چقدر به فضای ایجادشده در شبکه‌های اجتماعی نسبت به سایر کاربران احترام می‌گذارند؟
کد مطلب: 36593
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
امنیت کشور با توهین یکی دو نفر به مقامات به خطر نمیفته، بلکه با ایجاد محدودیت دسترسی برای میلیون ها نفر به جرم کاری که اون یکی دو نفر انجام داده اند. با این کارها فقط کم کم کارد به استخوان مردم میرسه.
feedback
Iran, Islamic Republic of
موافقم
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام