کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آیا تلگرام به‌زودی فیلتر می‌شود؟

خبرگزاری ايسنا , 24 خرداد 1394 ساعت 13:16

ایتنا- واعظی: برای شبکه‌های اجتماعی که از محتوا یا استیکرهای توهین‌آمیز به مقامات استفاده می‌کنند محدویت اعمال می‌کنیم.




وزیر ارتباطات صحبت از ایجاد محدودیت قانونی برای شبکه‌های اجتماعی که از طریق آن‌ها استیکرهای توهین‌آمیز و غیراخلاقی ساخته و توزیع می‌شود؛ کرده است.


به گزارش ایتنا از ایسنا، دکتر واعظی صریحاً اعلام کرد برای شبکه‌هایی که از محتوا یا استیکرهایی در قالب توهین به مقامات کشور استفاده کرده و یا نسبت به ترویج مسائل غیراخلاقی مبادرت می‌کنند بر اساس قانون محدودیت اعمال می‌کنیم.

وی همچنین از برخورد با منتشرکنندگان محتواهای خلاف اخلاقی در شبکه‌های اجتماعی یا مباحثی که مسائل امنیتی کشور را نشانه گرفته باشند، خبر داد و تأکید کرد طبق قانون برخورد شده و موضوع در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه رسیدگی خواهد شد.

گفتنی است اخیراً کاربران شبکه‌های اجتماعی به‌خصوص تلگرام با ساخت و توزیع انواع استیکر حتی در قالب تصویر کاربران، اقدام به توزیع بین هم‌گروه‌های خودکرده و به همین خاطر پیغام‌هایی مبنی بر حذف عکس پروفایل کاربران باهدف جلوگیری از ساخت استیکر در این شبکه بین کاربران به‌طور گسترده‌ای توزیع‌شده است.

حالا باید دید آیا کاربران این شبکه و شبکه‌های مشابه چقدر به فضای ایجادشده در شبکه‌های اجتماعی نسبت به سایر کاربران احترام می‌گذارند؟


کد مطلب: 36593

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/36593/آیا-تلگرام-به-زودی-فیلتر-می-شود

ايتنا
  https://www.itna.ir