کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عرضه اسمارت‌فون «وان‌پلاس۲» از اواسط سال جاری

خبرگزاری مهر , 24 خرداد 1394 ساعت 12:55

ایتنا- کمپانی‌های چینی جزو بزرگترین کمپانی‌هایی محسوب می‌شوند که در این زمینه فناوری در حال فعالیت هستند.




کمپانی چینی از عرضه محصول جدید خود با نام « وان‌پلاس2» با قابلیت‌هایی مانند دوربین 13 مگاپیکسلی و نمایشگر 5.5 اینچی تا اواسط سال جاری خبر داده است.


به گزارش ایتنا از مهر، کمپانی‌های فناوری به دنبال تولید و عرضه محصولات جدید و متفاوتی هستند تا بتوانند نگاه‌های مخاطبان بیشتری را با خود همراه سازند.

کمپانی‌های چینی جزو بزرگترین کمپانی‌هایی محسوب می‌شوند که در این زمینه در حال فعالیت هستند.

اکنون این کمپانی چینی از عرضه محصول جدید خود و در ادامه سری محصولات OnePlus خبر داده که نسبت به محصول قبلی قدرتمندتر و با قیمتی مناسب‌تر عرضه خواهد شد.

محصول جدید OnePlus 2 نام دارد. بنا به گزارشات منتشر شده، این محصول تا اواسط سال جاری و در ماه جولای رونمایی خواهد شد.

از ویژگی‌های این محصول می‌توان به صفحه نمایش 5.5 اینچی، وضوح تصویر 1080 پیکسل و اسنپدارگون 810 و همینطور رم 3 گیگاباتی را نام برد.

از دیگر امکانات این گوشی هوشمند می‌توان به دوربین 13 مگاپیکسلی با رزولوشن 1080*1920 پیکسلی اشاره کرد.


OnePlus2 با قمیتی در حدود 322 دلار عرضه خواهد شد و می‌تواند رقیب جدی برای محصول جدید سونی یعنی Xperia Z3+ یا محصول جدید اچ‌تی‌سی HTC One M9 باشد.

محصول جدید در حالی عرضه می‌شود که محصول قبلی این کمپانی یعنی OnePlus One مدل 16 گیگابایتی با قیمت 349 دلار و مدل 64 گیگابایتی با قیمتی در حدود 399 دلار به فروش رسید.

این کمپانی چینی با عرضه سری اول محصولات خود نتوانست نگاه کاربران و مخاطبان را جذب کند اکنون باید دید آیا محصول جدید این کمپانی می‌تواند فروش خوبی را از آن خود کند.


کد مطلب: 36590

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/36590/عرضه-اسمارت-فون-وان-پلاس۲-اواسط-سال-جاری

ايتنا
  https://www.itna.ir