۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۵

برنامه سرمایه‌گذاری شرکت مخابرات ایران

صرف 7 هزار میلیارد تومان طی 4 سال
ایتنا- رگولاتوری نامه منتشر شده توسط مخابرات را مصداق برنامه توسعه ندانست.
برنامه سرمایه‌گذاری شرکت مخابرات ایران


پس از اعلام وزیر ارتباطات مبنی بر تعلل مخابرات در ارائه برنامه توسعه، مخابرات تصویر نامه ارائه برنامه‌های توسعه به رگولاتوری را منتشر کرد که رگولاتوری این نامه را مصداق برنامه توسعه ندانسته است.


به گزارش ایتنا از فارس، شرکت مخابرات ایران با ارائه توضیحاتی اعلام کرد: طبق نظر کارشناسان داخلی و مشاوران خارجی شرکت مخابرات ایران، میزان سرمایه‌گذاری در چهار سال ۷ هزار میلیارد تومان در بخش تلفن ثابت و توسعه زیرساخت به ویژه شبکه و IT است. این شرکت همچنین تصویر نامه ارائه برنامه‌های توسعه مخابرات به رگولاتوری را نیز منتشر کرد.

اما رگولاتوری این نامه را مصداق اعلام برنامه توسعه ندانست و اعلام کرد: «این نامه که پنج ماه پس از تاریخ مقرر و با امضای مدیرعامل شرکت ارسال شده، صرفاً یک جزوه حاوی یک پاورپوینت درباره عناوین برنامه‌های توسعه‌ای مخابرات ایران و برنامه تغییر ساختار سازمانی و فنی در این شرکت است و فاقد برنامه‌های توسعه کمی و کیفی به ویژه در شبکه تلفن ثابت است.

علاوه بر این، این برنامه باید به صورت یک بسته کامل حاوی پروژه‌ها، زمانبندی اجرائی، اعتبارات منظور شده و نحوه اجرای آن باشد و به تائید هیات مدیره و مجمع شرکت مذکور نیز رسیده باشد تا پشتوانه اجرایی داشته و بتوان بر مبنای آن، برنامه‌های توسعه شرکت را پیگیری کرد.»

لیست مذکور از برنامه‌های توسعه‌ای مخابرات را طی سال‌های ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۷ منتشر می‌شود. این برنامه می‌تواند معیار قضاوت درباره صحت گفته مخابرات یا رگولاتوری باشد.









کد مطلب: 36500
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام