۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۵۵

ایسر به دنبال تقویت پروژه BYOC در نیمه دوم ۲۰۱۵

ایتنا- شرکت ایسر قصد دارد تا سیستم‌های BYOC یا "ساختار ابری خود را بسازید" را در سطح گسترده‌ای توسعه بدهد و به همین دلیل در نیمه دوم سال جاری میلادی شرکای جدیدی را به این پروژه خواهد افزود.
ایسر به دنبال تقویت پروژه BYOC در نیمه دوم ۲۰۱۵


شرکت ایسر قصد دارد تا سیستم‌های BYOC یا "ساختار ابری خود را بسازید" را در سطح گسترده‌ای توسعه بدهد و به همین دلیل در نیمه دوم سال جاری میلادی شرکای جدیدی را به این پروژه خواهد افزود.


به گزارش ایتنا از رایورز از وب‌سایت digitimes، شرکت ایسر برنامه‌های ویژه‌ای برای بهبود ساختار پروژه BYOC دارد به همین دلیل نیز به دنبال یافتن شرکای جدید برای توسعه این پروژه است.

این پروژه که مخفف عبارت Build your Own Cloud، به معنای عبارت "ساختار ابری خود را بسازید" است، در حقیقت یک راهکار ویژه برای استفاده از خدمات ابری است که در سطوح کاربران شخصی و کاربران سطوح تجاری به یک اندازه کاربری داشته و موجب می‌شود تا خدمات ابری از یک امر پیچیده به یک ساختار روزمره و قابل درک برای تمامی کاربران تبدیل شود.


در این میان ایسر برای بخشی از ساختار نرم‌افزاری این پروژه اقدام به عقد قرارداد همکاری با شرکت Marvell کرده است.
این شرکت که یک کمپانی نرم‌افزاری چینی است قرار است تا پلتفرم EZ-Connect Wi-Fi Microcontroller IoT خود را در این پروژه به کار گرفته و در نهایت از آن برای ساخت پروژه میکروکنترلر Cortex-M3 و در نهایت ساختار رادیویی وایرلس 802.11n استفاده شود.

گفته می‌شود که ایسر برنامه ویژه‌ای برای جذب مشترکین بیشتری برای این پروژه را در دستور کار خود دارد و به همین دلیل نیز در نیمه دوم سال جاری میلادی اقدام به عقد قرارداد همکاری با چند شرکت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری دیگر خواهد کرد تا پروژه BYOC را یک گام دیگر به تکامل نزدیک کند.
 
کد مطلب: 36497
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام