۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۵۷

عرضه ویرایش جدید Office 2016 برای آزمایش دقیق‌تر

ایتنا - برای این نسخه از مجموعه نرم‌افزاری مایکروسافت قابلیت جدیدی در نظر گرفته شده است که با نام Real Time Presence شناخته می‌شود.
عرضه ویرایش جدید Office 2016 برای آزمایش دقیق‌تر


شرکت مایکروسافت برای گروهی که نسخه بتای Office 2016 را مورد آزمایش قرار می‌دهند ویرایش جدید این مجموعه را عرضه کرد تا با این اتفاق امکان همکاری‌های سازمانی مربوط به اسناد مبتنی بر نرم‌افزار Word در سیستم‌های عامل ویندوز و مک آسان‌تر صورت گیرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از پی‌سی‌ورلد، برای این نسخه از مجموعه نرم‌افزاری مایکروسافت قابلیت جدیدی در نظر گرفته شده است که با نام Real Time Presence شناخته می‌شود و هم‌اکنون فقط برای Word 2016 ارائه شده است.

این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد در آن واحد اسناد خود را با همکارانی که در یک محل کار حضور دارند، به اشتراک بگذارند.

شرکت مایکروسافت همچنین برای نخستین بار OneDrive for Business را در این مجموعه ارائه کرده است. اما «کرِک کوئنیگسبور» از مدیران ارشد مایکروسافت در یک مطلب وبلاگی توضیح داد که دیگر کاربران هم به زودی این قابلیت را در اختیار خواهند گرفت.

 

قابلیت Real Time Presence برای رقابت با ابزار Real Time Typing در نرم‌افزار Google Docs ارائه شده است و به کاربران رایانه‌ای Office امکان می‌دهد آنچه که همکاران‌شان تهیه می‌کنند را در آن واحد مشاهده کنند.

شرکت مایکروسافت چندی پیش قابلیت اشتراک اسناد در آن واحد را مبتنی بر مجموعه نرم‌افزاری Office Online ارایه کرد. اما این نخستین باری است که کاربران می‌توانند مبتنی بر یک ابزار رایانه‌ای امکان را در اختیار بگیرند.
 
کد مطلب: 36483
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام