۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۴

مایکروسافت و IBM برای بزرگ‌ترین بانک آلمان آزمایشگاه راه‌اندازی می‌کنند

ایتنا - مایکروسافت شعبه شهر برلین تاسیس می‌کند و شرکت IBM هم وظیفه تاسیس شعبه ویژه در دره سلیکون را دارد.
مایکروسافت و IBM برای بزرگ‌ترین بانک آلمان آزمایشگاه راه‌اندازی می‌کنند


بزرگ‌ترین بانک آلمان موسوم به Deutsche Bank اعلام کرد که در نظر دارد سه مرکز فناوری جدید در اروپا و آمریکا تاسیس کند که یکی از آنها در شهر لندن واقع شده است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از تِک‌ورلد، از سال گذشته شایعه شده بود که این بانک آلمانی در نظر دارد با پشتیبانی شرکت‌های بزرگ فناوری آزمایشگاه‌های توسعه نوآوری راه‌اندازی کند و هم‌اکنون تایید شده است که این آزمایشگاه‌ها پایان سال ۲۰۱۵ میلادی با نام Deutsche Bank Lab فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

در اخبار جدید گفته شده است که سه آزمایشگاه تخصصی بزرگ‌ترین بانک آلمان با همکاری شرکت‌های بزرگ فعالیت خود را آغاز می‌کند تا از منابع و تخصص آنها به شکل صحیح استفاده کند.

این بانک اعلام کرد که شعبه لندن آزمایشگاه خود را با همکاری شرکت HCL راه‌اندازی می‌کند، مایکروسافت شعبه دیگر را در شهر برلین تاسیس می‌کند و شرکت IBM هم وظیفه تاسیس شعبه سوم در دره سیلیکون را دارد.

 

قرار است آزمایشگاه‌های مذکور به این مرکز بزرگ مالی کمک کنند تا فناوری‌های پیشرفته را در جریان محصولات، خدمات و فرآیندهای جدید خود مورد استفاده قرار دهد.

این اقدام همچنین همکاری‌های Deutsche Bank را با استارت‌آپ‌ها نزدیک‌تر می‌کند. زیرا این بانک سالانه بیش از ۵۰۰ استارت‌آپ را مورد ارزیابی قرار می‌دهد و با بسیاری از آنها همکاری مستقیم دارد.

بر اساس این تصمیم کارمندان مرکز اقتصادی و مالی Deutsche Bank نیز دوره‌های آکادمیک را می‌گذرانند تا نحوه استفاده از فناوری‌های پیشرفته را بیاموزند و بتوانند خود را با نوآوری‌های ارائه شده از سوی آزمایشگاه‌ها تطبیق دهند.
 
کد مطلب: 36482
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام