۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۲

اینتل با اینترنت اشیاء خدمات سازمانی را متحول می‌کند

ایتنا - شرکت اینتل برای آنکه در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد، سری محصولات خود را با نام IoT Gateway معرفی کرد.
اینتل با اینترنت اشیاء خدمات سازمانی را متحول می‌کند


شرکت اینتل به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده تراشه‌های رایانه‌ای در جهان اعلام کرد که محصولات و راهکارهای جدید آن به تجربه کاربری جدید را ارائه می‌دهد و باعث می‌شود اکوسیستم رایانه‌ای جهان وارد فضای جدید شود.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از آی‌تی‌پی، «کرِک اسکاوژن» مدیر گروه Client Computing اعلام کرد اکوسیستم IT به گونه ای پیش می‌رود که بخش‌های مختلف آن در آینده نزدیک یکپارچه می‌شود و این فرصت را برای کاربران سازمانی و خانگی به وجود می‌آورد تا بتوانند آینده را تجربه کنند.

او گفت: «توانایی‌های قانون مور باعث شد نوآوری‌های رایانه‌ای طی ۵۰ سال گذشته به میزان زیاد افزایش یابد. زیرا تقریبا همه چیز در آینده قابلیت پردازشی را پیدا می‌کنند و به اینترنت متصل می‌شوند.»

او در ادامه توضیح داد: «تاریخ ۳۰ ساله فعالیت‌های ما در عرصه فناوری و همکاری‌های گسترده با شرکت‌های تایوانی این امکان را به وجود آورده است تا در آینده بتوانیم نوآوری‌های گسترده‌تری در اختیار کاربران بگذاریم. این نوآوری‌ها از رایانه‌های شخصی گرفته تا سیستم‌های پردازش ابری و مراکز داده را پوشش می‌دهند.»

 

اسکاوژن بر این باور است که طی ۳۰ سال آینده ما تحولات گسترده در دنیای فناوری اطلاعات را شاهد خواهیم بود و بر اساس آن دستگاه‌های رایانه‌ای جدید با تجارب مختلف به کار گرفته خواهند شد تا اینترنت اشیا به بخش جدایی‌ناپذیر زندگی انسان تبدیل شود.

نوآوری‌هایی که قرار است در آینده زندگی انسان را متحول کند، در بخش کاربری خانگی و سازمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد و به زودی نخستین نمونه‌های آن وارد بازار جهانی می‌شود.

شرکت اینتل برای آنکه در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد، سری محصولات خود را با نام IoT Gateway به تازگی معرفی کرده است و در آن انواع محصولات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری متناسب با اینترنت اشیاء ساخته می‌شود.
 
کد مطلب: 36480
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام