۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۶

فروش مجلات تبلیغاتی داعش در سایت آمازون

ایتنا- شماره‌های مختلف مجله‌های داعش از دوهفته پیش برای فروش در سایت آمازون عرضه شد.
فروش مجلات تبلیغاتی داعش در سایت آمازون


کتابفروشی آنلاین آمریکایی آمازون دست به فروش مجله انگلیسی زبان Dabiq زده که توسط گروه تروریستی و تکفیری داعش منتشر می‌شود.


به گزارش ایتنا از فارس، شماره‌های مختلف این مجله با قیمت نازل ۵ تا ۷ پوند قابل خریداری است و مجلدهای صحافی شده حاوی چند نسخه از Dabiq هم به قیمت ۱۷ پوند در دسترس است.

شماره‌های مختلف این مجلات از حدود دو هفته پیش برای فروش در سایت آمازون عرضه شده‌اند.

فروشنده این مجلات مرکز رسانه‌ای الحیات است که بازوی تبلیغاتی گروهک تکفیری داعش محسوب می‌شود و وظیفه فروش مجلات Dabiq را به حامیان این گروهک در غرب نیز بر عهده دارد.

انتشار مجله Dabiq از سال ۲۰۱۴ آغاز شده و کاربران آمازون در کشورهای انگلیس، آمریکا، فرانسه، آلمان، ایتالیا و اسپانیا می‌توانند آن را به طور انلاین خریداری کنند.

هنوز مشخص نیست در حالی که غرب مدعی مبارزه با داعش است این مجلات با چه توجیه حقوقی و قانونی برای فروش در آمازون عرضه شده است.

سایت آمازون و جف بزوس مدیر عامل یهودی آن هنوز در این زمینه اظهارنظری نکرده‌اند.

در دو سال اخیر هزاران نفر از اتباع غربی برای پیوستن به داعش به عراق و سوریه سفر کرده‌اند و ناظران سیاسی می‌گویند نشریات تبلیغاتی این گروهک تکفیری نقش مهمی در اقناع این افراد ایفا کرده است.

این گروهک به علت خون‌ریزی، کشتار و قتل‌عام افراد بی‌گناه در عراق و سوریه با نفرت افکار عمومی در کشورهای مختلف مواجه شده، اما برخی دولت‌های منطقه و کشورهای غربی از داعش حمایت می‌کنند.
کد مطلب: 36467
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام