۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۷

سیسکو شرکت ابری Piston را خرید

ایتنا - این واگذاری به سیسکو امکان می‌دهد با توان بیشتر سیستم‌ها و خدمات سازمانی خود را گسترش دهد.
سیسکو شرکت ابری Piston را خرید


سیسکو با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که شرکت Piston Cloud Computing فعال در زمینه توزیع خدمات ابری OpenStack را خریداری کرده است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، «هیلتون رومانسکی» مدیر توسعه خدمات تجاری سیسکو در وبلاگ رسمی این شرکت توضیح داد که Piston در راستای تحقق اهدافIntercloud سیسکو نقش کلیدی برعهده دارد.

مرکز Intercloud سیسکو که در سال ۲۰۱۴ فعالیت خود را آغاز کرد، در زمینه شبکه‌های متصل با قابلیت ارائه خدمات پردازش ابری فعالیت می‌کند. این مرکز دو سرویس اصلی را در اختیار سازمان‌ها می‌گذارد.

سرویس Intercloud Fabric به فضای کاری امکان می‌دهد تا بتواند فعالیت‌های خود را به خدمات ابری عمومی انتقال دهد و سرویس Application Centric Infrastructure به صورت خودکار منابع قبلی را متناسب با فضای کاری اجرا می‌کند.

 

رومانسکی در این خصوص گفت: «مرکز Intercloud برای عرضه خدمات ابری ایمن در سراسر جهان راه‌اندازی شده است و خرید جدید می‌تواند دامنه فعالیت‌های آن را گسترش دهد.»

شرکت Piston با فعالیت‌های این بخش سیسکو سازگاری فراوان دارد. زیرا به شرکت سیسکو امکان می‌دهد با توان بیشتر سیستم‌ها و خدمات سازمانی خود را گسترش دهد و بتواند زیرساخت‌های جدید را به خدمات ابری Cisco OpenStack بیافزاید.
 
کد مطلب: 36417
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام