۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۹

پیچیدگی‌های سازمانی، ۱۰ درصد درآمد خاورمیانه را از بین می‌برد

ایتنا - 200 شرکت بزرگ جهان به دلیل پیچیدگی‌های داخلی سالانه 10.2 درصد از درآمدهای خود را که معادل 1.2 میلیارد دلار محاسبه می‌شود، از دست می‌دهند.
پیچیدگی‌های سازمانی، ۱۰ درصد درآمد خاورمیانه را از بین می‌برد


اگر سازمان‌های مستقر در منطقه خاورمیانه با پیچیدگی‌های داخلی خود مقابل نکنند، ۱۰ درصد درآمدهای خود را از دست خواهند داد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از آی‌تی‌پی، شرکت SAP در جریان برگزاری دو کنفرانس Internet of Things Expo و Big Data Show اعلام کرد ۲۰۰ شرکت بزرگ جهان به دلیل پیچیدگی‌های داخلی سالانه ۱۰.۲ درصد از درآمدهای خود را که معادل ۱.۲ میلیارد دلار محاسبه می‌شود، از دست می‌دهند.

اگر قرار باشد این رقم برای سازمان‌های مختلف سراسر جهان محاسبه کنیم به این نتیجه می‌رسیم که در هر سال به طور میانگین ۲۳۷ میلیارد دلار از درآمد شرکت‌ها به دلیل پیچیدگی‌های درون سازمانی از بین می‌رود.

پیچیدگی‌های عملیاتی باعث می‌شود تا سازمان نتواند خود را با فناوری‌های نوظهور مربوط به اینترنت اشیاء سازگار کند و این مسئله روی درآمدهای آن تاثیر مثبت برجا می‌گذارد.

 

بررسی‌ها نشان داده است که سازمان‌های مستقر در منطقه خاورمیانه به دلیل عدم توانایی برای سازگاری با اینترنت اشیاء و پیچیدگی‌های درونی خود، بخشی از اطلاعات حیاتی را از دست داده‌اند، سرعت پردازش داده در آنها کاهش یافته است و محدودیت‌های فنی فراوانی را پیش‌روی خود می‌بینند.

مرکز تحقیقاتی IDC پیش‌بینی کرده است که ارزش بازار جهانی دستگاه‌های هوشمند از ۲ میلیارد دلار در سال ۲۰۰۶ به بیش از ۲۰۰ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۰ خواهد رسید.
در آن سال ارزش بازار دستگاه‌های متصل به اینترنت از ۱۴.۴ تریلیون دلار هم فراتر خواهد رفت.
 
کد مطلب: 36416
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام