۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۱

گیگابایت به دنبال بهبود شرایط بازار کامپیوترهای خانگی

ایتنا – شرکت گیگابایت که به تازگی به بازار تولید کاپیوترهای مخصوص بازی‌های کامپیوتری وارد شده است تصمیمم دارد تا با اتخاذ راهکارهای خاصی از سقوط در این بازار جلوگیری کند.
گیگابایت به دنبال بهبود شرایط بازار کامپیوترهای خانگی


شرکت گیگابایت که به تازگی به بازار تولید کامپیوترهای مخصوص بازی‌های کامپیوتری وارد شده است تصمیمم دارد تا با اتخاذ راهکارهای خاصی از سقوط در این بازار جلوگیری کند.


به گزارش ایتنا از رایورز از digitimes، شرکت گیگابایت که بیشتر با سخت‌افزارهایی مانند مادربرد در میان کاربران شناخته شده است، موفق به ساخت محصولات بسیار خوبی در رده بازی‌های کامپیوتری (گیمینگ) شده است و همین امر نیز موجب شده است که مسئولان این شرکت به فکر بهبود این بازار باشند.

نکته جالب اینجاست که این شرکت در شرایطی به فعالیت می‌پردازد که بازار کامپیوترهای خانگی در حال سقوط است ولی تجربه بسیار بالای این شرکت در همکاری با شرکت‌های تولید کننده کامپیوترهای خانگی موجب شده است تا گیگابایت علیرغم سابقه اندک حضور در این بازار بتواند به خوبی در آن به ثبات برسد.


این شرکت دلیل موفقت خود را در انتخاب مخاطب می‌داند زیرا علیرغم افت بسیار شدید در بازار فروش کامپیوترهای خانگی، کاربران رده گیمینگ همچنان با تمام قوا به دنبال محصولات نیرومندتر هستند بدلیل آنکه نیاز آنها با دستگاه‌هایی مانند تبلت و تلفن همراه هوشمند برطرف نخواهد شد و علاوه بر آن نیز می‌توانند با خریداری کردن یک دسکتاپ، هر زمانی که می‌خواهند برای ارتقای سخت‌افزاری آن اقدام کنند و نیازی به تغییر کل سیستم نخواهند داشت.

حال شرکت گیگابایت قصد دارد تا با تطبیق بیشتر کامپیوترهای خود با محیط خانگی بتواند کاربران بیشتری را به خود جلب کرده و در کنار حفظ کاربران گیمر خود، کاربران رده‌های دیگر را نیز جذب نماید.
بنا به ادعای این شرکت، بازار کامپیوترهای خانگی کوچک به شدت تحت خطر است و لپ‌تاپ‌های ۱۳ اینچی با خطر بیشتری روبرو هستند ولی لپ‌تاپ‌های ۱۵ و ۱۷ اینچی دوام خود در بازار فروش را از دست نخواهند داد.
 
کد مطلب: 36414
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام