۰
plusresetminus
جمعه ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۴۴

Adobe برای ارتقاء فوتوشاپ یک شرکت نرم‌افزاری خرید

ایتنا - شرکت Adobe در نظر دارد فناوری Mixamo را با سیستم Creative Cloud خود ادغام کند.
Adobe برای ارتقاء فوتوشاپ یک شرکت نرم‌افزاری خرید


شرکت Adobe اعلام کرد یک استارت‌آپ آمریکایی موسوم به Mixamo را که در زمینه تولید نرم‌افزارهای سه‌بعدی رایانه‌ای فعالیت می‌کند، خریداری کرده است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت،‌ دفتر مرکزی شرکت Mixamo در سانفرانسیسکو واقع شده و البته هنوز جزئیات مالی این واگذاری مشخص نشده است.

شرکت Adobe در نظر دارد فناوری Mixamo را با سیستم Creative Cloud خود ادغام کند و در نهایت به طراحان و توسعه‌دهندگان امکان دهد قابلیت‌های بیشتری را در فوتوشاپ و محتوای سه‌بعدی در اختیار داشته باشند.

«وینستون هندریکسون» مدیر مرکز تصاویر دیجیتالی Adobe در این خصوص گفت: «ما قصد داریم فناوری Mixamo را با فوتوشاپ ادغام کنیم تا طراحان در جریان خلق آثار جدید، سفارشی کردن محیط، اصلاح، تغییر و ایجاد انیمیشن‌های سه‌بعدی توان بیشتری داشته باشند و بتوانند از هزاران مدل سه‌بعدی استفاده کنند.»

 

او در ادامه توضیح داد: «طراحان در نسخه بعدی فوتوشاپ می‌توانند ضمن استفاده از هزاران طرح و مدل سه‌بعدی پیش‌فرض، کاراکترهای مورد نظر خود را وارد طراح‌ها کنند و به راحتی آن را مطابق با پروژه خود تغییر دهند.»

لازم به ذکر است که تلاش Adobe در حوزه خدمات سه‌بعدی اقدام جدیدی نیست. این شرکت نخستین بار فناوری سه‌بعدی خود را سال‌ها قبل معرفی کرد و ژانویه ۲۰۱۴ نیز در آخرین به‌روزرسانی Creative Cloud امکان چاپ تصاویر سه‌بعدی را برای کاربران فراهم نمود.
 
کد مطلب: 36406
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام