کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سلامت اندروید را چک کنید

خبرگزاری مهر , 12 خرداد 1394 ساعت 15:02

ایتنا- با نصب یک برنامه به راحتی از نصب اندروید خود اطمینان حاصل کنید.




ویروسی شدن لپ‌تاپ، تبلت یا اسمارت‌فون‌ها را می‌توان یکی از مشکلاتی دانست که کاربران با آن مواجه هستند اما با نصب یک برنامه می‌توان از سالم بودن اندروید اطمینان حاصل کرد.


به گزارش ایتنا از مهر، اپلیکیشن‌های بسیاری تولید و عرضه می‌شوند اما برخی از آنها از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند و بایستی بر تمامی اسمارت‌فون و تبلت‌ها نصب شوند.

برنامه CheckMyAndroid به کاربرانش اجازه می‌دهد تا از سلامتی اسمارت‌فون‌های خود اگاه شوند.

با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان تمامی سنسورهای یک اسمارت‌فون را مورد بررسی قرار داد.

تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند از صفحه نمایش، پردازنده، حافظه، دوربین و ... برخوردارند که مجموعه‌ای از این سنسورها در کنار یکدیگر به کاربران اجازه می‌دهد تا از گوشی‌های هوشمند یا تبلت‌ها استفاده کنند.

اما با نصب این برنامه نه تنها می‌توان از سلامت اسمارت‌فون‌ها اطلاع پیدا کرد بلکه پیکسل‌های سوخته صفحه نمایش نیز دیده می‌شوند.

آزمایش و بررسی انواع ماژول‌های سخت‌افزاری، برنامه‌ها و ... را می‌توان جزو ویژگی‌های این برنامه دانست. کاربران پس از نصب این برنامه روی اسمارت‌فون‌هایشان با منوی اصلی این اپلیکیشن مواجه می‌شوند که دارای پس زمینه مشکی است و پس از ورود به این قسمت و انتخاب گزینه‌های متفاوت می‌توان به بررسی و همینطور آزمایش بخش‌های مختلف یک اسمارت‌فون یا تبلت بپردازند.

برای مثال، اگر می‌خواهید بخش لرزشی گوشی خود را امتحان کنید، می‌توانید قسمت Vibrate را فعال کرده و به تست و بررسی این قابلیت در گوشی خود بپردازید.


کد مطلب: 36398

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/36398/سلامت-اندروید-چک-کنید

ايتنا
  https://www.itna.ir