۱
۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۴۵

سرانجام از محبوبیت ویندوز ۷ کاسته شد

ایتنا - مرکز تحقیقاتی Net Applications با اعلام این خبر توضیح داد که در این ماه از سهم ویندوز XP نیز 1.33 درصد کاسته شد.
سرانجام از محبوبیت ویندوز ۷ کاسته شد


با انتشار یک گزارش آماری مشخص شد از محبوبیت سیستم عامل ویندوز ۷ کاسته شده است تا مدیران مایکروسافت برای نخستین بار شاهد افزایش استفاده از ویندوز ۸ باشند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اینکوئیرر، در آخرین گزارش‌ها گفته شد در مه ۲۰۱۵ سهم ویندوز ۷ در بازار جهانی نسبت به یک ماه قبل از آن ۰.۶۳ درصد کاهش یافته است تا بر این اساس ۵۷.۷۶ درصد بازار جهانی رایانه‌های شخصی در اختیار ویندوز ۷ باشد.

مرکز تحقیقاتی Net Applications با اعلام این خبر توضیح داد که در این ماه از سهم ویندوز XP نیز ۱.۳۳ درصد کاسته شد تا این سیستم عامل بازنشسته در مجموع صاحب ۱۴.۶ درصد از بازار جهانی باشد.

همزمان با اعلام خبر عرضه نسخه نهایی ویندوز ۱۰ در تاریخ ۲۹ ژوئیه ۲۰۱۵، ویندوز ۸ توانست بر محبوبیت خود بیافزاید. بر این اساس کارشناسان اعلام کردند در ماه مه سهم ویندوز ۸ با رشد ۱.۸۱ درصدی به ۱۶.۴۵ درصد رسید.

 

البته باید توجه داشت بخش اعظم این افزایش مربوط به ویندوز ۸.۱ می‌شد مرکز Net Applications اعلا کرد که ۱۲.۸۸ درصد رایانه‌های جهان از این محصول استفاده می‌کنند و فقط ۳.۵۷ درصد به ویندوز ۸ مجهز هستند.

مرکز Net Applications پیش‌بینی کرده است که از تابستان امسال تمام این معادلات تغییر کند و با ورود ویندوز ۱۰ از محبوبیت تمام نسخه‌های قبلی کاهش یابد.
 
کد مطلب: 36379
نام شما
آدرس ايميل شما


محمد
feedback
Iran, Islamic Republic of
قابلیت های جدید ویندوز 10 رو شنیدم ،خیلی خوب بود از جمله باز شدن قفل با اثر انگشت یا با تشخیص چهره .نمیدونم این نسخه رو نصب کنم یا نه چون میترسم برخی بازی ها یا نرم افزارا روش اجرا نشه.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام