کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آنچه انتظار می‌رود از غول‌های دنیای تکنولوژی در کامپیوتکس ۲۰۱۵ شاهد باشیم

12 خرداد 1394 ساعت 9:57

ایتنا- با وجودی‌که نمایشگاه کامپیوتکس بر روی گوشی‌های همراه متمرکز است اما همچنان می‌توان انتظار داشت دستگاه‌های جدیدی معرفی شود.




امروز بار دیگر شاهد برگزاری نمایشگاه کامپیوتکس خواهیم بود که در آن برخی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی‌های رایانه‌ای در تایپه به نمازیش جدیدترین محصولات خود اقدام می‌کنند.


اگرچه در این نمایشگاه تمرکز کمتری بر روی گوشی‌های همراه خواهد بود اما همچنان می‌توان انتظار داشت شاهد معرفی دستگاه‌هایی جدید در این حوزه نیز باشیم.

با این اوصاف در ادامه به توضیح آنچه انتظار می‌رود در این نمایشگاه معرفی و یا رونمایی گردد خواهیم پرداخت.

ایسوس
شرکت ایسوس که در زمینه معرفی و عرضه محصولات خود در نمایشگاه‌هایی اینچنینی سابقه درخشانی دارد در نمایشگاه کامپیوتکس 2015 نیز روند متفاوتی را دنبال نخواهد کرد.

این شرکت که رویداد Zenstation را حتی یک‌روز پیش از بازشدن درب‌های کامپیوتکس در برنامه کاری خود قرارداده معرفی‌های خود را در دو دسته ویندوز و اندروید و حول معرفی یک ساعت هوشمند و چندین تبلت اندرویدی قرارخواهد داد.

با این وجود، ایسوس که شهرتی جهانی در زمینه تولید لپ‌تاپ‌های قدرتمند دارد اگرچه به‌تازگی معرفی‌هایی در این زمینه انجام داده اما شاید بازهم برنامه‌هایی برای این نمایشگاه داشته باشد.

اینتل
اینتل نیز میزبان یکی از اصلی‌ترین رویدادهای برگزارشده در این نمایشگاه خواهد بود. از آنجایی که این شرکت اکثر لپ‌تاپ‌های مورد علاقه ویندوز ۸.۱ مورد استفاده کاربران را روشن می‌کند! ( و به‌زودی در مورد ویندوز ۱۰ نیز شاهد چنین رویه‌ای خواهیم بود) یکی از مواردی که از آن اطمینان خاطرداریم آن است که محصولاتی خاص مجهز به یو‌اس‌بی نوع C و تکنولوژی تاندربولت توسط این شرکت معرفی شوند.

مایکروسافت
با نزدیک‌ شدن به زمان عرضه ویندوز ۱۰، کامپیوتکس می‌تواند سکویی برای معرفی هرچه بیشتر این نسخه از سیستم‌عامل ویندوز باشد. نیک پارکر مدیر ارشد محصولات مایکروسافت در این کنفرانس به سخنرانی در خصوص دستگاه‌ها و تجربه‌های جدید به‌واسطه استفاده از این نسخه جدید از سیستم‌عامل ویندوز خواهد پرداخت.

دیگر شرکت‌های فعال
در حالی که شرکت‌هایی یادشده سهم عمده‌ای از معرفی‌ها را برعهده خواهند داشت، دیگر شرکت‌های معتبر فعال در این حوزه نیز به معرفی محصولات خود خواهند پرداخت. انویدیا یکی از شرکت‌هایی است که انتظار می‌رود کارت گرافیکی جدید خود با نام GTX 980 Ti را که پیش از این معرفی شده بود در معرض نمایش قراردهد.

یکی از رقبای این شرکت یعنی AMD نیز در این نمایشگاه حضوری فعال خواهد داشت.

شرکت دل نیز از جمله دیگر شرکت‌هایی است که شایعاتی هرچند کم‌رنگ در خصوص محصولات جدید آن به گوش می‌رسد.

ایسر نیز چندین و چند محصول ویندوزی و البته نسخه بهینه‌شده دستگاه پوشیدنی خود را برای این نمایشگاه درنظر گرفته است.

از سوی دیگر به نظر می‌رسد شرکت‌هایی نظیر Razer و MSI نیز در این نمایشگاه دست به معرفی محصولات جدید خود بزنند.

منبع : فارنت


کد مطلب: 36376

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/36376/آنچه-انتظار-می-رود-غول-های-دنیای-تکنولوژی-کامپیوتکس-۲۰۱۵-شاهد-باشیم

ايتنا
  https://www.itna.ir