کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در حال خواندن، ترجمه کنید

خبرگزاری مهر , 10 خرداد 1394 ساعت 10:33

ایتنا- به کمک اپلیکیشن ترجمه جدید می‌توانیدبدون خروج از صفحه اصلی معنی کلمه موردنظر خود را بیابید.




اپلیکیشن‌های بسیاری برای ترجمه متون روانه بازار فناوری شده‌اند اما برنامه متفاوتی برای ترجمه عرضه شده که به دلیل برخورداری از قابلیت‌های متفاوت و جدید با استقبال کاربران مواجه شده است.


به گزارش ایتنا از مهر، تصور کنید در حال خواندن یک متن به زبان انگلیسی هستید و با کلمه‌ای مواجه می‌شوید که معنای آن را نمی‌دانید اما تمایلی به استفاده از فرهنگ لغات اسمارت‌فون خود را نیز ندارید زیرا می‌دانید به محض باز کردن صفحه فرهنگ لغت، از صفحه وب به آنجا منتقل خواهید شد.

اکنون اپلیکیشن جدیدی با نام «DefineNow» روانه بازار فناوری شده که به کاربران اجازه می‌دهد در حین مطالعه یا وب گردی و بدون خروج از صفحه اصلی معنی کلمه مورد نظر خود را مشاهده کنند.

DefineNow برنامه‌ای بسیار ساده و کاربردی است که می‌تواند در خواندن متون و صفحات انگلیسی بسیار سودمند باشد.

کاربران پس از نصب این برنامه می‌توانند از امکانات و قابلیت‌های آن بهره‌مند شوند.

تصور کنید در یک صفحه وب هستید و معنای کلمه‌ای را نمی‌دانید، کلمه مورد نظر را انتخاب کرده سپس گزینه Share را انتخاب می‌کنید تا لیست اپلیکیشن‌هایی که بر روی اسمارت‌فون خود نصب دارید، بر روی صفحه ظاهر شده و برنامه DefineNow را انتخاب و باز می‌کنید. سپس این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا معنای کلمه مورد نظر خود را مشاهده کنید.

از دیگر قابلیت‌های این برنامه می‌توان به مواردی مانند تغییر اندازه فونت، مشاهده آخرین جستجوها، اضافه کردن برنامه DefineNow به صفحه اصلی یا نوار نوتیفیکیشن برای دسترسی ساده‌تر و ... را نام برد.

این برنامه در حال حاضر تنها از قابلیت نصب بر پلتفورم‌های اندروید را برخوردار است.


کد مطلب: 36339

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/36339/حال-خواندن-ترجمه-کنید

ايتنا
  https://www.itna.ir