۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۵

مایکروسافت ابزارهای گران مخصوص ویندوز را قبول نمی‌کند

ایتنا - این اقدام مایکروسافت مراکز نرم‌افزاری را مجبور می‌کند تا ابزارهای کاربردی را با هزینه کمتر تولید کنند.
مایکروسافت ابزارهای گران مخصوص ویندوز را قبول نمی‌کند


شرکت مایکروسافت اعلام کرد که برنامه‌ریزی‌هایی را برای پاکسازی فروشگاه اینترنتی Windows Store انجام داده است و بر این اساس آن دسته از ابزارهای کاربردی که قیمت بسیار زیادی دارند یا با طراحی نامناسب ارائه شده‌اند، از این فروشگاه حذف می‌شوند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اینکوئیرر، در جریان نزدیک شدن به عرضه نسخه نهایی ویندوز ۱۰، مایکروسافت اعلام کرد که پاکسازی اساسی در فروشگاه اینترنتی خود ایجاد می‌کند و تصمیم گرفته است ابزارهایی که ظاهر نامناسب دارند، ناکارآمد هستند، کمتر بارگذاری شده‌اند و در مقابل هزینه پرداخت شده کارایی قابل ملاحظه‌ای را نشان نمی‌دهند را حذف کند.

این اقدام مایکروسافت مراکز توسعه‌دهنده نرم‌افزاری را مجبور می‌کند تا ابزارهای کاربردی مخصوص نسخه‌های مختلف ویندوز را با هزینه کمتر به تولید برسانند.

«برناردو زامورا» مدیر تولید مرکز Windows Apps و Store در شرکت مایکروسافت گفت: «قیمت یک ابزار کاربردی باید با قابلیت‌ها و امکانات آن متناسب باشد. کاربران باید از این مسئله آگاهی داشته باشند و زمانی که یک ابزار را از فروشگاه Windows Store خریداری می‌کنند، به درستی بدانند که برای چه چیز پول می‌پردازند.»

 

شرکت مایکروسافت به کلیه مراکز توسعه‌دهنده نرم‌افزاری که با آن همکاری می‌کنند اعلام کرد که باید قیمت تمام شده محصولات خود متناسب با ارزش و کارایی آن در نظر بگیرند و هزینه تمام شده باید با قیمت مربوط به ابزارهای مشابه یکسان باشد.

زامورا در این خصوص توضیح داد: «این مسئله به آن معنی خواهد بود که توسعه‌دهندگان نرم‌افزار از گزینه قیمت استفاده خواهند کرد تا انگیزه بیشتری را برای فروش محصولات خود ایجاد کنند. آنها نباید هر قیمتی که می‌خواهند را برای محصولات خود در نظر بگیرند و از قوانین تعریف شده برای Windows Store تخطی کنند.»
 
کد مطلب: 36328
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام