۰
plusresetminus
چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۱

دسترسی به اینترنت برای افراد معلول تسهیل می‌شود

ایتنا- گوگل برای افرادی که از معلولیت جسمی رنج می‌برند به هدف تسهیل برای دسترسی به اینترنت بودجه 20 میلیون دلاری اختصاص داد.
دسترسی به اینترنت برای افراد معلول تسهیل می‌شود


حدود یک میلیارد نفر در سراسر جهان به دلایل مختلف از معلولیت‌های جسمی رنج می‌برند و این امر امکان استفاده آنها از اینترنت و فضای مجازی را کاهش داده است.


به گزارش ایتنا از فارس، حال فرصتی پدید آمده که این افراد با استفاده از فناوری‌های جدید فرصت استفاده از اینترنت را پیدا کنند و از فاصله اجتماعی و اقتصادی خود با دیگران بکاهند.

گوگل روز گذشته از اختصاص بودجه ۲۰ میلیون دلاری به طرح Impact Challenge خبر داده است.

هدف از اجرای این طرح تسهیل دسترسی به اینترنت و طراحی رابط‌های کاربری بهتر برای افراد مبتلا به معلولیت‌های جسمی است.

افزایش آگاهی در مورد این معلولیت‌ها، یافت راه‌حل‌های اختصاصی برای مشکلات مختلف و ساده کردن استفاده از اینترنت از نتایج اجرای این طرح خواهد بود.

تمامی افرادی که قادر به ارائه راه‌حل‌های خلاقانه در این زمینه هستند و به خصوص افرادی که با معلولین زندگی می‌کنند می‌توانند با ارائه ایده‌های خود در اجرای طرح Impact Challenge مشارکت کنند.

گوگل قبلا برای اجرای این طرح با شرکت‌هایی همچون Mission Arm، E-Nable و World Wide Hearing همکاری کرده و حال به دنبال راه‌حل‌های جدید است.

طرح مذکور دو بخش کلی دارد. بخش اول سوالات" چه کار می‌کنیم اگر" نام دارد که در قالب آنها افراد به راه‌حل‌هایی که برای حل مشکلات مربوط به استفاده معلولین از اینترنت یافته‌اند، اشاره می‌کنند.

در بخش دوم که درخواست آزاد نام دارد شرکت‌های نوپا و سرمایه‌گذاران به سوالات و درخواست‌های گوگل پاسخ می‌دهند.
کد مطلب: 36283
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام