۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۶

بی‌علاقگی رهبر مسیحیان جهان به فناوری

ایتنا- در مصاحبه‌ای که به تازگی توسط یکی از نشریات آمریکای جنوبی با رهبر مسیحیان جهان یعنی پاپ فرانسیس انجام شده است، مشخص شد که رهبر مسیحیان جهان از اینترنت و تلویزیون استفاده نمی‌کند.
بی‌علاقگی رهبر مسیحیان جهان به فناوری


در مصاحبه‌ای که توسط یکی از نشریات آمریکای جنوبی با رهبر مسیحیان جهان یعنی پاپ فرانسیس انجام شده است، مشخص شد که رهبر مسیحیان جهان از اینترنت و تلویزیون استفاده نمی‌کند.


به گزارش ایتنا از شماران سیستم از وب‌سایت Cnet، پاپ فرانسیس که یکی از محبوب ترین رهبران مسیحیان در میان چند پاپ اخیر محسوب می‌شود در مصاجبه اخیر خود به نکاتی جالب اشاره کرده است که مهم‌ترین آنها نخست عدم استفاده او از شبکه جهانی اینترنت بوده است که بسیاری را شوکه کرده است. شایان ذکر است که پاپ فرانسیس یک صفحه فعال در شبکه اجتماعی فیس‌بوک دارد که توسط فیس‌بوک نیز با برچسب آبی‌رنگ تائید هویت شده است.

با این حساب به‌نظر می‌رسد که تمامی این صفحه‌های مربوط به رهبر مسیحیان جهان در شبکه‌های مجازی به دست افرادی دیگر اداره می‌شود زیرا خود او وارد اینترنت نمی‌شود که بخواهد به وب‌گردی پرداخته و یا به سراغ مواردی اینچنینی برود.
دیگر نکته جالبی که نشان می‌دهد پاپ میانه‌ای با فناوری ندارد نیز این است که او در این مصاحبه اعلام کرده است که مدت زمان ۲۵ سال از آخرین تماشای تلویزیون توسط او گذذشته است. به این ترتیب و برای کسی که از سال ۱۹۹۰ تا به امروز نه تلویزیون مشاهده کرده است و نه به سراغ شبکه‌های مجازی رفته است، نمی‌توان دسترسی سریعی را به اطلاعات روز جهان متصور بود.


شایان ذکر است که مهم‌ترین فعالیت پاپ درباره بررسی رسانه‌ها به مطالعه روزانه یک روزنامه ایتالیایی بازمی‌گردد که این امر تنها برای مدت زمان کوتاهی در روز انجام می‌شود.
البته پاپ فرانسیس از رسانه‌ها و اینترنت و تلویزیون نهایت استفاده را برای رساندن پیام‌های خود به دیگران می‌رساند ولی خود او از این پدیده‌ها استفاده نمی‌کند که این امر به تناقض بسیار عجیبی منتهی شده است.
 
کد مطلب: 36271
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام