۰
plusresetminus
چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۶

مایکروسافت نحوه به‌روزرسانی‌های امنیتی خود را تغییر می‌دهد

ایتنا - غول نرم‌افزاری جهان در نظر دارد فرآیند به‌روزرسانی امنیتی برای نسل جدید سیستم‌عامل خود را تغییر دهد.
مایکروسافت نحوه به‌روزرسانی‌های امنیتی خود را تغییر می‌دهد


مایکروسافت در نظر دارد تابستان امسال سیستم عامل ویندوز ۱۰ را عرضه کند و سال آینده ویندوز سرور ۲۰۱۶ را به دست کاربران سازمانی برساند.
اما در آخرین بیانیه رسمی منتشر شده از سوی این شرکت اعلام شد نحوه به‌روزرسانی امنیتی این دو محصول با آنچه که تاکنون صورت گرفته بود متفاوت است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، مقامات بلندپایه مایکروسافت طی کنفرانس Ignite که چندی پیش در شیکاگو برگزار شد توضیحاتی را در این باره دادند.

این شرکت همچنین به تازگی بیانیه‌ای را با عنوان زیر منتشر کرد: «آماده برای در اختیار گرفتن ویندوز ۱۰: خدمات Windows Client و Server در فضای مدیریت شده امروزی.»

«تری پاکوآی» مدیر گروه مهندسی تجارب کاربری مایکروسافت در این خصوص اظهار داشت که غول نرم‌افزاری جهان در نظر دارد فرآیند به‌روزرسانی امنیتی برای نسل جدید سیستم عامل خود را تغییر دهد و کاربران را در مقابل حملات سایبری بیش از گذشته تقویت کند.

 

مدیران مایکروسافت اعلام کردند که این شرکت نیازمند آن است تا کاربرانش بیش از هر زمان دیگر وصله‌های امنیتی را در اختیار بگیرند و به همین خاطر می‌بایست اتفاق جدیدی در فرآیند به‌روزرسانی‌های دومین سه‌شنبه از هر ماه صورت گیرد تا کاربران استقبال بیشتری از به‌روزرسانی‌ها انجام دهند.

البته باید توجه داشت که مایکروسافت در شرایط کنونی بسیار بهتر از دیگر شرکت‌های نرم‌افزاری مشکلات امنیتی محصولات خود را برطرف می‌کند. پاسکوآی اظهار داشت در سال ۲۰۱۴ میلادی بیش از ۸۷ درصد به‌روزرسانی‌های انجام شده برای سیستم‌عامل ویندوز و مرورگر IE با موفقیت کامل مورد استفاده قرار گرفتند و نیازی به ارائه مجدد آنها وجود نداشت.
 
کد مطلب: 36113
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام